28.12.2019
Toyota RAV4: претендент на звання Кросовер/SUV Року в Україні 2020

Toyota RAV4: претендент на звання Кросовер/SUV Року в Україні 2020

Восени минулого року на автошоу в Парижі відбувся європейський дебют нового покоління Toyota RAV4 Hybrid. В першу чергу нове покоління легендарного кросовера вражає своїм дизайном. Адже він отримав класичний силует з високою лінією даху, більшу кількість граней, деякі з яких наче навмисно підкреслені, більш мужній вигляд та взагалі нову філософію дизайну.

Адже якщо порівняти новий RAV4 з попереднім, то спільних рис ви знайдете дуже небагато. І це дало не тільки вау-ефект під час публічного дебюту на автошоу, але й збільшило кількість прихильників та покупців.

Завдяки використанню модульної платформи TNGA-К, нова Тойота Рав4 стала легшою, ширшою і міцнішою. Це позначилося і на просторі в салоні на передніх і задніх сидіннях (адже колісна база зросла на 30 мм), а також на обсягу багажника. Він збільшився на 79 літрів і здатний вмістити до 580 літрів.

Салон також приємно вражає своїм новим дизайном. Тут також чимало рівних ліній, а багато елементів стилістично підкреслюють міць автомобіля. Втім, все це не суперечить ергономічним властивостям, та й матеріали застосовані приємні на дотик.

Також слід зазначити, що завдяки новій платформі інженерам вдалося зменшити центр ваги кросоверу та одночасно з цим збільшити кліренс – до 195 мм.

Новий гібридний силовий агрегат складається з чотирициліндрового атмосферного мотора об’ємом 2,5 л з комбінованим уприскуванням палива з нового сімейства Dynamic Force, гібридної трансмісії, окремого електромотора для приводу задніх коліс і нікель-метал-гидридного акумулятора. Пікова віддача системи – 222 к.с.

Бензинова модифікація з 2-літровим мотором доступна з 6-ступінчастою «механікою» або новим варіатором. Потужність цього двигуна 173 к. с. Для RAV4 підготували дві системи повного приводу. На гібридної версії за привід задніх коліс відповідає власний електромотор. Також з’явився «позашляховий» режим електроніки Trail Mode з імітацією роботи блоків міжколісних диференціалів. На версії з 2-літровим мотором встановлена автоматична повнопривідна трансмісія з багатодисковими муфтами на кожній із задніх півосей, що дозволяє ефективно розподіляти тягу між колесами.

Обирайте своїх фаворитів на сайті autoroku.ua. Голосування триватиме до 12 січня 2020 року включно.

Інші новини

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.