18.12.2020
В Україні офіційно представили новий Mercedes-Benz S-Class (W223/V223)

В Україні офіційно представили новий Mercedes-Benz S-Class (W223/V223)

Нове покоління  Mercedes-Benz S-Class, яке отримало заводський індекс W223, показали на презентації в Києві.

Українська презентація слала кульмінаційним, вже третім етапом виведення новинки на український ринок. Спершу 2 вересня відбулась світова прем’єра S-Class (W223/V223) у віртуальному форматі. В день світової прем’єри автовиробник також дав старт підприємству Factory 56 – автомобільного заводу майбутнього, який розташовано на батьківщині S-Class, в Зіндельфінгені, Німеччина.

Далі, 15 вересня стали відомі ціни на новинку, та стартував прийом замовлень на новий S-Class (W223/V223) в  Україні. А 17 грудня 2020 пройшла власне презентація авто, до того ж в форматі оффлан, живцем.

S-Class став докорінно новим автомобілем. Хоча стилістика флагманського седану і не стала чимось неочікуваним. В ньому багато рішень перекликається із зовнішністю оновленого Mercedes-Benz E-Class. Найбільше увагу привертає технологічний стрибок. А саме – розвиток систем безпеки, і те наскільки «розумнішим» став S-Class.

Але все ж таки спочатку трохи про зовнішність. Точніше про кузов. Незважаючи на великий розмір самого авто, коефіціент лобового опору W223 складає лише Cd від 0,22. Як завжди S-Class пропонується у двох варіантах виконання: зі звичайною, та подовженою колісною базою. Різниця в довжині бази двох версій становить 11 см. Доречі, версія з подовженою базою має інший заводський індекс – V223, тоді як з короткою базою- W223. Цікаво що 9 з 10 покупців S-Class обирають подовжену версію авто.

Інтер’єр новинки витримано в дусі часу. Він лаконічний та з великою кількістю дисплеїв, які практично повністю витиснули звичні кнопки. Головною родзинкою інтер’єру Mercedes-Benz S-Class W223 стала система MBUX (Mercedes-Benz User Experience) другого покоління.

Вона перетворює автомобіль на справжній розумний девайс. Активувати віртуальну систему допомоги можна за допомогою голосової команди “Гей, Мерседес”. Система підтримує команди на 27 мовах, до того ж команди це не якийсь формальий набір “штампів”. MBUX розуміє розмовні формулювання. Наприклад, можна активувати голосового помічника та сказати: “Щось я змерз, зроби тепліше”, і авто самостійно змінить налаштування кліматичного контролю. А якщо сказати “Я втомився. Увімкни массаж та включи джаз” то авто активує програму масажу та увімкне відповідну музику.

Доречі про масаж. Передні сидіння S-Class оснащено, ви лише вдумайтесь, 19 електродвигунами!  8 з них відповідає за налаштування крісла, 4 – за масаж, 5 – за вентиляцію крісла, один за поперекову підтримку і останній рухає монітор, що закріплено на спинці переднього крісла. Функція масажу має 10 різних режимів!

За допомогою камер, що відслідковують напрямок погляду водія системи запеспечують надзвичайно реалістичну 3D графіку. І мова не тільки про зображення на електронній панелі приладів. В нового S-Class незвично великий проекційний дисплей, що виводить зображення прямо на лобове скло. З його допомогою досагається надточна реалістична графіка доданої реальності. Наприклад, при роботі системи навігації анімована стрілка повороту (дизайн яких влучно назвали “риб’ячі кістки”) проектується точно на смугу дороги. Розмір відображення головного дисплея доповненої реальності відповідає монітору з діагоналлю 77 дюймів (196 см).

Використовуючи камери на стельовій панелі, та алгоритми самонавчання MBUX Interior Assist  здатен розпізнавати та навіть передбачати бажання та наміри пасажирів. Зокрема, інтерпретуючи поворот голови та мову тіла система здатна сама активувати певні функції. Наприклад, варто водієві глянути через плече в бік заднього скла і система автоматично відкриє сонцезахисну шторку, покращуючи огляд назад.

Додатковим елементом у спілкуванні автомобіля з пасажирами стала підсвітка салону. Вона оснащена близько 250 світлодіодами, що інтегровані з системою допомоги при водінні і може візуально посилювати їх попередження. Також вони використовуються як індикатор зворотнього звязку з MBUX .

Та як відомо, сьогодні ніщо так не застаріває як програмне забеспечення, а в бізнесменів ніщо так дорого не коштує як час. Тож для оновлення софту автівки тепер не потрібно їхати на СТО. Розумні системи S-Class W223 отримали можливість оновлення, подібно тому, як оновлюється програмне забезпечення смартфону. Автомобіль через “повітря” (безпроводний зв’язок OTA) здатен оновлювати софт більш ніж 50 електронних компонентів, серед яких вся інфорозважальна система MBUX, дисплей водія, допоміжні системи водіння та системи освітлення MULTIBEAM LED та DIGITAL LIGHT. Ця технологія еконономить час власника, так як для апгрейту йому не потрібно відвідувати сервіс.

Окремий витвір мистецтва Mercedes-Benz S-Class це акустична система. Їх пропонується на вибір три, та ми поговоримо про топову – Burmester high-end 4D, яка оснащена 31 динаміком.

Та справді оригінальним рішенням стало використання так званих актуаторів. В сидіння вбудовані єлектромотори, що додатково до роботи сабвуферів створюють вібрацію сидінь відповідно до музики, що програється. Завдяки цьому пасажир не просто чує її а навіть відчуває. Загальна потужність двох підсилювачів з 37 вихідними каналами складає 1750 Вт.

Що стосується силової установки, то новинка не показує якоїсь революційності. На старті продажів для S-Class W223 пропонуються бензинові та дизельні двигуни. Усі вони рядні 6-циліндрові та мають однаковий об’єм у 3,0 літри, та мають безпосереднє впорскування пального і турбонагнітач.

Бензинових двигуна наразі два. Точніше кажучи це той самий двигун серії М256 але в різних варіантах форсування. В залежності від налаштувань він розвиває 367 або 435 к.с. Обидва вони обладнані системою м’якого гібриду з вбудованим стартер-генератором ISG. Додатковий електродвигун, що знаходиться безпосередньо в трансмісії, додає авто 22 к.с. та 250Нм.

В перспективі лінійка моторів рошириться за рахунок V8. А вже в 2021 має дебютувати і плагін-гібридна модифікація, що матиме можливість зарядки від зовнішнього джерела струму, та матиме можливість проїхати виключно на електротязі до 100 км. Збережуть для Mercedes-Benz S-Class (W223/V223) і бензиновий двигун V12, проте тільки для версій Maybach та броньованої Guard.

Дизельних двигунів два. Це рядна шістка OM 656, яка в залежності від налаштувань видає 286 або 330 к.с. І саме з дизельним двигуном пропонується найдоступніша (коли таке взагалі можна сказати про таке авто) версія S 350 d, вартість якої в Україні стартує від 3 198 918 грн (93 868 євро за курсом НБУ на момент презентації 17.12.20).

В  W223/V223 активна підвіска, яка працює від бортової мережі на 48 Вольт, з широким діапазоном характеристик для різних режимів руху. Блоки управління системи аналізують ситуацію на дорозі 1000 разів на секунду та відповідним чином адаптують підвіску. E-ACTIVE BODY CONTROL регулює жорсткість підвіски та силу амортизації індивідуально на кожному колесі. Тим самим вона протидіє не тільки крену, але також «клювкам» і вертикальному розгойдуванню кузова.

Завдяки використанню такої опції, як повнокероване шасі значно покращується не лише керованість авто, але і його маневреність. При розвороті задні колеса, що повертаються на кут до 10 градусів, забеспечують зменшення радіусу розвороту на два метри! Це особиво відчутно при виїзді з тісник парковок бізнес-центрів, або їзді при маневруванні на вуличках старого міста.

Новий S-Class пропонується як з повним, так і заднім приводом. Проте можна сказати що основним є повний привід, бо моноприводна версія лише одна – базова дизельна 350d. Решта модифікацій пропонуються лише з повним приводом 4Matic.

Звичайно в авто такого класу питання безпеки є одним з приорітетних.  І тут не обійшлось без нововведень. Наприклад, під час сильного бокового удару нова центральна подушка безпеки розкривається між водієм та переднім пасажирським сидінням, зменшуючи ризик контакту голови водія та переднього пасажиру. Вона інтегрована в бокову частину спинки сидіння водія. Фронтальна подушка безпеки на задньому сидінні, яка вперше використовується в серійних авто, розгортається особливо м’яко завдяки своїй інноваційній конструкції з використанням трубчастих елементів.

Завдяки новій функції PRE-SAFE Impulse Side, кузов автомобіля може підніматися безпосередньо перед контактом, якщо бічного удару вже не уникнути, за допомогою активної гідропневматичної підвіски E-ACTIVE BODY CONTROL.

Також системи допомоги водію зробили наступний крок на шляху до автономного водіння. Наприклад, завдяки вдосконаленим датчикам контролю навколишнього простору, паркувальні асистенти тепер можуть ще краще підтримувати водія при маневруванні. Очікується, що з другої половини 2021 року S-Class зможе їздити в умовно автоматизованому режимі з новим DRIVE PILOT (додаткова опція) в ситуаціях з високою щільністю руху, знімаючи навантаження з водія. Це дозволяє водієві відволікатись та виконувати другорядні дії, такі як перегляд веб-сторінок в Інтернеті або робота з електронною поштою в офісі в автомобілі, і таким чином виграти додатковий час.

Значний крок інженери зробили в царині освітлення. У кожній фарі DIGITAL LIGHT світловий модуль складається з трьох надзвичайно потужних світлодіодів. Світло спрямовується 1,3 мільйонами мікродзеркал. Це забезпечує дуже точний розподіл світла. Це робить Highbeam Assist більш ніж у 100 разів точнішим, ніж 84-піксельне світло, виключаючи засліплення автомобілів зустрічного руху.

Презентація новго Mercedes-Benz S-Class стала швидше можливістю очного знайомства. Бо ціни на новий Mercedes-Benz S-Class відомі вже від 15 вересня, коли власне і стартували продажі авто в Україні. Зараз же відбулись перші поставки автомобілів клієнтам, та з’явились «живі» Mercedes-Benz S-Class (W223/V223) в салонах дилерів.

Інші новини

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.