Тест-драйв

DS 7 Crossback E-Tense

Виглядаючи як звичний кросовер DS 7 Crossback версія E-Tense одночасно є і звичайним авто з ДВЗ і електромобілем. Зберігаючи зручність та комфортабельність кросовера DS 7 CROSSBACK, гібриди E-TENSE, що підзаряджаються від електромережі, демонструють чудову динаміку та ощадливо споживають пальне. Окрім технологічних родзинок E-Tense також пропонує такі оригінальні речі, як світлодіод лазурового кольору, який встановлено у верхній частині лобового скла. Він горить, коли активовано режим «Електромобіль».

Салон

Плагін-гібридний автомобіль здатен надавати додаткові переваги. Наприклад –  цілковита тиша у салоні на початку руху або у режимі «Електромобіль». Відчуття спокою, посилене застосуванням ламінованого скла у вікнах на всіх версіях E-TENSE.

Інженери-конструктори подбали про неординарне та унікальне компонування елементів конструкції, щоб зберегти зручність використання та об’єм багажного відділення. Багажне відділення версій E-TENSE має об’єм завбільшки 555 л, що є одним з найбільших у класі гібридів, що перезаряджаються від електромережі (PHEV).

Двигуни та привод

У силовій установці E-TENSE 4×4 300 передбачено електричний двигун попереду (на 110 к. с.) та позаду (на 113 к. с.). Разом з ДВС 1,6 л turbo на 200 к.с. вони здатні розвивати сукупну  максимальну потужність у 300 к. с.! А завдяки наявності електродвигуна на задній осі модель є повнопривідною.

Що стосується споживання пального, то силова установка на версії E-TENSE 4×4 300 має такі показники у 1,5 л/100 км відповідно. При цьому модель демонструє прискорення до 100 км/год за 5,9 с.

Повторна зарядка акумуляторних батарей — неодмінний крок, який дозволить вам сповна скористатися можливостями Plug-in гібридного автомобіля.  З повним зарядом наші батареї на 13,2 кВт*год моделі E-TENSE здатні подолати до 58 км (за циклом WLTP), зокрема версія E-TENSE 4×4 300. Цього цілком достатньо, щоб їздити на роботу та з роботи додому.

Манера їзди та рельєф місцевості впливають на запас ходу Plug-in гібридного автомобіля. На додачу до використання режиму «Еко» («Eco»), який можна вибрати з-поміж чотирьох режимів їзди (також є Електричний режим, Гібридний та Спортивний), варто дотримуватися манери плавної їзди. Завдяки застосуванню рекуперативного гальмування та поперемінного використання ДВС і електродвигунів вдається заощаджувати до 15% пального.

Ціна та початок продажу

В Україні модель DS 7 Crossback E-Tense пропонується тільки в топовій комплектації Opera E-Tense за ціною 1 797 700 грн.

Відеоогляд

DS 7 Crossback E-Tense
1 797 700 грн.
DS 7 Crossback E-Tense

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.