Hyundai IONIQ 5

Революційний Hyundai Ioniq 5 це справжній виклик. Ioniq 5 це практично серійна версія концепту 45 EV, зразка 2019 року. В Ioniq 5 купа незвичного. Прямокутні ходові вогні фар, матричні задні ліхтарі, багато різких та виразних ліній. За габаритами Ioniq 5 десь між Tucson та Santa Fe. А от за розміром колісної бази він взуває обох. Фактично в нього колісна база як в Mercedes-Benz S-class! До речі, якось не зразу очевидно що це не гігантський хетчбек з базою 3 метри, а кросовер.

Машина з 16 см кліренсу, базою 3 метри та колесами 255/35 R20 органічно має почуватись і за межами асфальту. Цікаво що і самі колеса не прості. Це Michelin Pilot Sport EV, які одночасно розраховані на більше навантаження, враховуючи вагу Ioniq 5 в 2 тони, та знижений коефіцієнт опору котіння.

Салон

Усередині IONIQ 5 межі між життєвим та рухомим простором стираються. Нова EV платформа дала можливість переосмислити інтер’єр автомобіля та створити цілком новий досвід перебування у ньому. Простора та рівна підлога, передні сидіння, які можна повністю розкласти з великою кількістю можливих регулювань, та центральна консоль, яку можна переміщувати салоном, забезпечують надзвичайний досвід – та розширюють зміст поняття “відкритий простір”.

Двигун та КП

В гамі Ioniq 5, що пропонується в Україні, чотири версії. Вони діляться за типом приводу та розміром батареї. Базова має задній привід, один двигун на 170 к.с. та 350 Нм. Батарея в нього на 58 кВт*год. Повнопривідна машина з такою ж батареєю має вже два двигуни, сумарна потужність їх складає 233 к.с. а крутний момент аж 605 Нм. З великою батареєю на 73 кВт*год машина може мати задній привід з двигуном 217 к.с. та 350 Нм. А топова модифікація, оснащується двома двигунами на 305 к.с. та 605 Нм.

 

В підлозі Ioniq 5 схована ефективна батарея на 73 кВт*год. Вона має власну систему охолодження. Система регулює охолодження радіатора за допомогою активних лопатей, які вбудовані у бампер. Вони відчиняються коли потрібно охолодження. Батарея також має систему підігріву, щоб узимку акумулятори не переохолоджувались та не втрачали ємність. Цікаво що під капотом Ioniq 5 відразу два розширювальних бачки. Один для рідини системи охолодження батареї. А для чого ж інший?  Він використовується системою Hit Pump. Вона використовує температуру від роботи батареї для обігріву салону, тим самим не витрачає заряд на підігрів повітря для «пічки».

Сама батарея має прогресивну архітектуру, що дозволяє їй працювати з мережею 800 В. За рахунок цього Ioniq 5 має колосальну швидкість зарядки постійним струмом. Він здатен хапати заряд потужністю до 350 кВт. Якщо заряджати машину від трифазної домашньої мережі потужністю на 11 кВт. Саме стільки може «переварити» вбудований інвертор, що перетворює змінний струм мережі на постійний, необхідний батареї авто.

Запас ходу в змішаному циклі в Ioniq 5 з батареєю 73 кВт складає 430 км. А витрата енергії, заявлена заводом складає 19 кВт/100 км. Максимальний пробіг в місті сягає в 597 км.

При створенні Ioniq 5 корейцям спала на думку ідея перетворити авто на мобільний павербанк. Так з’явиась функцію V2L. За допомогою спеціального перехідника, що лежить в багажнику авто, роз’єм  Type 2 перетворюється на звичайну розетка на 250 В та 16 А. Так що в вашому розпорядженні 3,6 кВт потужності для зарядки телефонів, ноутбуків і навіть інших електромобілів!

 

Кнопкою на кермі можна швидко перемкнутись від спокійного та відносно повільного режиму Eco, до Normal або навіть Спорт.

Ціна

Вартість моделі Hyundai Ioniq 5 сильно залежить від версії. Найпростіша задньопривідна модифікація коштує 1 239 400 грн, то топова повнопривідна вже 1 675 200 грн.

Відеоогляд

Hyundai IONIQ5
від 1 239 400 грн.
Hyundai IONIQ5

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.