Модель седану D-сегменту з’явилась в Mercedes-Benz у 1982 році. Саме тоді на ринок вийшов 190E. На той час він став найменшою моделлю в гамі Mercedes-Benz, та отримав призвісько «Бейбі Бенц». Модель виявилась дуже успішною і отримала розвиток в 1993 році, коли в модельній лінійці вперше з’явився Mercedes-Benz C-Class.
Від моменту дебюту поточного покоління в 2014 році модель було продано накладом у 2,5 мільйони. А всього з 1982 року було продано понад 10,5 мільйонів Mercedes-Benz цього сегменту. Цікаво, що основним ринком для моделі, останнім часом став Китай. А якщо говорити про продажі на його батьківщині в Німеччині, то 2 з 3 проданих С-Class мають кузов універсал.
Пропорції кузова нового C-Class витримані в стилі спортивного седана: короткі передній та задній звиси кузова, довга колісна база та низький капот. Впізнаваності додають характерні «ребра» на капоті.
Модель пропонується в трьох варіантах виконання: базовій, Avantgarde з додатковими елементами декору та хрому, а також спортивна AMG Line. Остання має «діамантовий» дизайн решітки радіатора з хромованою зіркою в центрі.
Вперше для С-Class використали такий елемент дизайну як розділені двосекційні задні ліхтарі. Частина знаходиться на кузові, а частина на кришці багажника.
Інтер’єр виконано в тій же стилістиці, що і флагманського S-Class. Центральна консоль повернута в бік водія на 6 градусів.
Як і в усіх сучасних нових Mercedes-Benz салон оснащено інфорозважальною системою MBUX. Вона керується через тачскрін, або голосовими командами. Система також має функцію Smart Home, завдяки якій можна керувати також функціями свого розумного будинку прямо з авто.
В новому C-Class салон став ширшим на 22 мм на передньому та на 15 мм на задньому ряді. За рахунок змін на 35 мм стало більше простору для колін задніх пасажирів.
Перед водієм знаходиться дисплей панелі приладів. В залежності від комплектації він може бути 10,25 або 12,3 дюйми по діагоналі. На центральній консолі знаходиться ще один дисплей, з якого виконується управління більшістю бортових функцій: від аудіосистеми та клімат-контролю, до налаштування бортових систем безпеки. Дисплей може мати діагональ 9,5 або 11,9 дюйми. Проте центральний дисплей має інші пропорції сторін та значно більший за площею, аніж панель приладів, попри меншу діагональ. Є три варіанти відображення на дисплеях: «Стриманий», «Спортивний» та «Класичний».
Цікавим елементом оформлення салону є блок керування сидіннями та ручки дверей. Він не вбудований в поверхню дверей, як це буває зазвичай. Блок наче знаходиться окремо та висить над основною панеллю.
Для нового C-Class пропонуються тільки 4-циліндрові двигуни. Вони належать до сімейства модульних двигунів Mercedes-Benz FAME (Family of Modular Engines). Вперше як дизельні так і бензинові двигуни мають пряме впорскування палива та турбонадув, а також вбудований стартер-генератор та 48-вольтова бортову електросистему. Завдяки системі м’якого гібриду автомобіль може рухатись накатом та рекуперувати енергію гальмування. Як це працює? Електродвигун вбудовано між двигуном внутрішнього згоряння та коробкою передач. Коли на старті потрібно додаткова тяга, то він вмикається та надає додатково 200 Нм тяги та трохи більше 20 к.с. Ця допомога робить старт миттєвим та «підхоплюючим». Зазвичай на малих обертах двигуни внутрішнього згоряння потребує час щоб набрати оберти, та саме на старті двигуни використовують найбільше палива. А за рахунок електродвигуна ця «яма» зникає і тяга видається миттєво.
В гамі двигунів три бензинових, та два турбодизельних двигуни. Бензинові версії С180 та C200 мають однаковий об’єм двигуна всього у 1,5 літри, та в залежності від налаштувань видають різну потужність (170 та 204 к.с.) та крутний момент (250 та 300 Нм). Ще недавно для таких характеристик було необхідно 2,5 та 3,0 літрові двигуни. Топовий, на даний час, бензиновий двигун при об’ємі 2,0 л має потужність 258 к.с. Цей двигун має індекс M254 та є близьким родичем 6-циліндрового двигуна М256, що встановлено на флагманському S-Class. Цікаво, що його просунуту конструкцію турбонагнітача розробили сумісно з командою Формули-1 Mercedes-AMG Petronas.
Є в гамі і два турбодизеля. При об’ємі 2,0 л вони видають 200 та 265 к.с. у версіях С 220d та С 300d, відповідно.
В преміальному сегменті вже давно зникають версії з механічними коробками передач. От і в нового C-Class наявна лише одна версія коробки передач – 9-ступенева автоматична 9G-TRONIC. Її модернізували під використання разом з системою м’якого гібриду ISG.
Для моделі C-Class пропонується базова задньопривідна або просунута повнопривідна 4MATIC трансміссії. Для останньої пропонується модернізований, в порівнянні з попередником, диференціал. Він значно легший і здатен обробляти більший крутний момент.
Задні колеса нового C-Class можуть оснащуватись додатковим механізмом підрулювання. За рахунок повороту задніх коліс на кут до 2,5 градусів радіус розвороту зменшується на 40 см. При швидкісній їзді ця функція допомагає більш безпечно та стійко маневрувати на високих швидкостях.
Серед новацій в системах активної допомоги модернізована система DISTRONIC. Активний радар та електронне керування допомагають, як і раніше, підтримувати відстань до авто, що їде попереду. Але тепер система автоматично гальмує, слід за авто попереду, до повної зупинки зі швидкості 100 км/год (раніше з 60).
Активна система утримання авто в смузі руху тепер працює на швидкості до 210 км/год і використовує також камеру кругового огляду. А система розпізнавання знаків тепер здатна також попереджати про червоне світло світлофору.
Фари головного освітлення можуть бути оснащені системою DIGITAL LIGHT. За рахунок матричної системи фара має 1,3 мільйони окремих пікселів, що керуються кожен окремо. Тож автомобіль може точно виокремлювати зустрічний транспорт, виключаючи засліплення його водія, вимикаючи окремі пікселі.
В Україні вже відомі ціни (дивіться за посиланням нижче) і модель можна придбати вже зараз.
Тип кузова | седан |
Дверей/місць | 4/5 |
Габарити Д/Ш/В, мм | 4751/1820/1438 |
Колісна база, мм | 2865 |
Об’єм багажника, л | 455 |