EQC від Mercedes-Benz

Славетна німецька марка зараз має три напрямки. Звичайні авто мають бренд Mercedes-Benz, спортивні версії та спорткари це Mercedes-AMG, а електричні авта – EQ. Так ось, модель EQC – це перший серійний представник сімейства електромобілів марки. Модель EQC отримала заводський індекс N293.

Mercedes-Benz EQC має дуже індивідуальний дизайн. Характерны риси, що дозволяють легко його впызнати це:

–             лінія ходових вогнів по всій ширині як спереду так і позаду

–             сині елементи оформлення в решітки радіатора

–             чорні елементи під решіткою, та на порогах роблять авто візуально ще більш притиснутим до дороги

Салон

Салон має унікальну кольорову комбінаці з рожевим золотом дефлекторів та тканині Artico, яка заміняє шкіру. Новий досвід керування та відображення інформації забеспечує бортова система MBUX: з природним інтуїтивним голосовим управлінням, функціями з можливістю навчання та чутливим до доторків сенсорним пультом керування. У шляхетній рамі широкоформатного дисплею передньої панелі з надзвичайно високою роздільною здатністю.

Розробники багато уваги приділили акустичному комфорту в салоні та захисту від вібрацій. Електричні двигуни встановлені на спеціальні підрамники, що кріпляться до кузову через сайлентблоки. Це дозволяє ізолювати кузов від найменших вібрацій від роботи двигунів. Крім того салон отримав покращену шумоізоляцію, ламіноване лобове скло та подвійні бічні вікна.

EQC отримав легендарну акустичну систему Burmester. Високопотужні динаміки видають першокласний звук. Система має 13 високопотужних динаміків та 9-канальний підсилювач DSP з вихідною потужністю загалом 590 Вт.

Для моделі EQC пропонується три лінії персоналізації дизайну:

Двигун та КП

Модель доступна в одному варіанті виконання: батарея на 80 кВт*годин, поний привод на 408 к.с. В EQC два електричних двигуни. І цікаво, що хоча зазвичай в Mercedes-Benz основний привід на задні колеса, та в електричного EQC головну роль виконує саме передній електродвигун.

EQC 400 4MATIC має батарею ємністю у 80 кВт*год. Вона складається з 384 літій-іонних комірок. Така батарея забезпечує автомобілю запас ходу в діапазоні 373-437 км. Ці дані отримані за реалістичними випробовуваннями за стандартом WLTP.

Час заряджання батареї EQC від 10 до 80% при використання станції швидкого заряджання постійного струму з потужністю у 110 кВт займе 40 хвилин. Від зарядної станції змінного струму EQC може отримувати до 7,4 кВт на годину.

Безпека

Системи допомоги водієві найновішого покоління можуть залежно від ситуації попередити, підтримати водія і навіть автоматизовано відреагувати. Наприклад для дотримання відстані, швидкості або смуги руху. І таким чином відчутно розвантажують водія.

DISTRONIC забезпечує постійну підтримку водія, завдяки автоматичному контролю швидкості і відстані і, в залежності від обладнання, включає активного асистента контролю обмеження швидкості, розширену функцію автоматичного повторного рушання у заторі та регулювання швидкості з урахуванням маршруту з розпізнаванням кінця затору.

Асистент рульового управління з функцією ухилення при розпізнаній небезпеці зіткнення з пішоходами, які переходять дорогу, може допомогти контрольовано виконати маневр ухилення. Система підтримує водія точно розрахованим додатковим крутним моментом повороту рульового колеса і потім знову встановлює рульове управління прямо. Доступно у діапазоні швидкості від 20 до 70 км/год.

Ціна

В Україні модель Mercedes EQC у версії C 400 4MATIC має ціну від 1 750 383 грн.

Відеоогляд

EQC від Mercedes-Benz
від 1 750 383 грн.
EQC від Mercedes-Benz

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.