Toyota RAV4

Восени минулого року на автошоу в Парижі відбувся європейський дебют нового покоління Toyota RAV4 Hybrid. Завдяки використанню модульної платформи TNGA-К нова Тойота стала ширшою і міцнішою. Новий гібридний силовий агрегат складається з чотирициліндрового атмосферного мотора об’ємом 2,5 л з комбінованим уприскуванням палива з нового сімейства Dynamic Force, гібридної трансмісії, окремого електромотора для приводу задніх коліс і нікель-метал-гидридного акумулятора. Пікова віддача системи – 222 к.с.

Бензинова модифікація з 2-літровим мотором доступна з 6-ступінчастою «механікою» або новим варіатором. Потужність цього двигуна 173 к. с. Для RAV4 підготували дві системи повного приводу. На гібридної версії за привід задніх коліс відповідає власний електромотор. Також з’явився «позашляховий» режим електроніки Trail Mode з імітацією роботи блоків міжколісних диференціалів. На версії з 2-літровим мотором встановлена автоматична повнопривідна трансмісія з багатодисковими муфтами на кожній із задніх півосей, що дозволяє ефективно розподіляти тягу між колесами. Українським покупцям новий RAV4 пропонується в 5 різних комплектаціях: Live, Active, Lounge, Style і Premium.

Наш огляд авто

Toyota RAV4 2019 від самої своєї появи буквально розірвав ринок. Хтось казав, що у Тойота РАВ 4 радикально змінився дизайн? Подивіться на рейтинги продажів, схоже, що дизайн RAV4 2019 більше, ніж приваблює потенційних покупців. А от що у Тойота РАВ 4 2019, як претендента на звання Авто Року 2020, зацікавило наших ведучих – Владислава Матяша і Юрія Рихлика – дізнайтеся з короткого тест драйву і огляду.

Інші огляди

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.