Нове покоління Toyota RAV4 буде боротися за титул «Кросовер / SUV року 2020» і перемогу в номінації «Компактний кросовер»

Восени минулого року на автошоу в Парижі відбувся європейський дебют нового покоління Toyota RAV4 Hybrid. Крім нового яскравого дизайну, модель зазнала численних технічних змін.

Завдяки використанню модульної платформи TNGA-К нова Тойота стала ширшою і міцнішою. Для новинки пропонується кілька силових агрегатів і кілька варіантів трансмісії, в тому числі система повного приводу.

Новий гібридний силовий агрегат складається з чотирициліндрового атмосферного мотора об’ємом 2,5 л з комбінованим уприскуванням палива з нового сімейства Dynamic Force, гібридної трансмісії, окремого електромотора для приводу задніх коліс і нікель-метал-гидридного акумулятора. Пікова віддача системи — 222 замість 197 к. с. у попередника, завдяки чому розгін до «сотні» скоротився з 8,3 до 8,1 с.

Крім гібридної версії пропонується бензинова модифікація з 2-літровим мотором, який доступний з 6-ступінчастою «механікою» або новим варіатором зі стартовою механічною передачею. Потужність цього двигуна виросла з 146 до 173 л. с., а крутний момент досягає 203 Нм.

Для RAV4 підготували дві системи повного приводу. На гібридної версії за привід задніх коліс відповідає власний електромотор. У порівнянні з попередником крутний момент у новинки може розподілятися в співвідношенні від 100: 0 до 20:80 в залежності від дорожніх умов. Також з’явився «позашляховий» режим електроніки Trail Mode з імітацією роботи блоків міжколісних диференціалів.

На версії з 2-літровим мотором встановлена автоматична повнопривідна трансмісія з багатодисковими муфтами на кожній із задніх півосей. Таке конструктивне рішення дозволило реалізувати функцію управління вектором тяги. Крім того, привід на задні колеса може автоматично відключатися для економії палива.

Система вибору режимів водіння дозволяє одночасно змінювати налаштування рульового управління, педалі газу, трансмісії, в тому числі перерозподіл моменту між осями (режими Normal, Eco і Sport). Поза доріг або на слизькому покритті окремою кнопкою на моделі з гібридною силовою установкою можна активувати систему Trail Mode. Вона імітує блокування диференціалів за рахунок пригальмовування коліс, а також коригує подачу палива і роботу трансмісії.

Незалежна підвіска зі стійками McPherson спереду і задня з двома здвоєними поперечними важелями роблять їзду приємною і комфортною.

Українським покупцям новий RAV4 пропонується в 5 різних комплектаціях: Live, Active, Lounge, Style і Premium.

Залишайте ваші коментарі про цей автомобіль на нашій сторінці Facebook

Зараз триває етап випробовування автомобілів професійним журналістським журі, а також кампанія з ознайомлення громадського журі, тобто читачів та глядачів, з детальною інформацією що до кожного автомобіля-претендента.

Нагадуємо, старт голосування за АвтоРоку розпочнеться з 29 листопада 2019 року та продовжиться до 12 січня 2020 на сайті autoroku.ua

Технічні характеристики
Тип кузова універсал
Дверей / місць 5/5
Габарити, Д / Ш / В, мм 4600/1855/1685
База, мм 2690
Дорожній просвіт, мм 190
Маса споряджена, кг 1680-1750
Об’єм багажника, л 580-1690
Тип двигуна бенз. з розпод. впр.
Роз. і к-ть. цил. / кл. на цил. R4 / 4
Об’єм, см куб. 2487
Потужність, кВт (к.с.) / об / хв 131 (178) / 5700
Макс. кр. мом., Нм / об / хв 221 / 3600-5200
Тип приводу 160 (218)
КП 88 (120)
Максимальна швидкість, км / год 202
Розгін 0-100 км / ч, з передній
Расх. траса-місто, л / 100 км гібридна e-CVT