Renault Logan 2021. Нове покоління бестселера
В 2021 році на Український ринок має вийти нове покоління седану Renault Logan. Ця модель надзвичайно важлива для марки взагалі, та в Україні зокрема. Наприклад в 2020 році Renault продала в Україні 3933 Логанів, а сама модель зайняла четверте місце у рейтингу популярності серед нових авто в Україні. А в Світі лише, першого покоління Logan, продано понад 2,5 мільйони екземплярів.
Модель Logan виникла в 2004 році. Саме тоді румунска марка Dacia випустила свою першу нову модель, після переходу до власності Renault. В Україні вона продається з 2009 орку під маркою Renault. Від початку модель створювалась як доступний сімейний автомобіль за ціною в 5000 євро. І хоча реально вийшло що його ціна вийшла біля 7000 євро, проте концепція виявилась виграшною. Простий, надійний та невибагливий автомобіль швидко здобував популярність на зростаючих ринках. А коли дебютував хетчбек Sandero, то до лав прихильників долучилась і західна Європа. А з минулого року, коли Світ охопила Корона-криза, багато людей переглянули свої погляди на систему цінностей і попит на авто з привабливим співвідношенням ціни та якості зростає.
Дизайн
Від покоління до покоління Logan стає все менш простецьким, та все більше набуває сучасних пропорцій. Погляньте як за три генерації змінився профіль авто.
Збільшився кут нахилу лобового скла, зменшився задній звис, зменшилась висота бокового скління, нижче дах (на 1 см в порівнянні Logan нинішнього покоління). Більш того, в дизайні з’явились елементи, що роблять вигляд моделі індивідуальним та легше пізнаваним, як наприклад Y-подібні вогні денних ходових вогнів в передніх фарах.
Салон
В салоні нового Logan, якщо не говорити про сам дизайн, використані покращені за рівнем якості матеріали оздоблення, та покращені монітори. Вже в базовій версії ключ має дистанційне блокування замків та відчинення багажнику. Цікаво і те, що в переліку опцій доступно регулювання крісла водія по висоті (+/- 35 мм), регульована рульова колонка як за нахолом, так і глибиною, підлокітник між передніми сидіннями.
Рульове керування оснащується електропідсилювачем, який вимагає на 36% меншого зусилля, в порівнянні з нинішнім Logan. Також доступні датчик автоматичного вмикання фар, круїз-контроль з функцією обмеження швидкості та навіть тримач для телефону. Додайте датчик дощу, підігрів передніх сидінь, паркувальні датчики спереду та ззаду та камеру заднього огляду, електричне стоянкове гальмо. Навіть цікаво скільки коштуватиме такий «напічканий» Logan.
Розмір нового Logan зріс в першу чергу в довжину (на 3,6 см), та важливіше те що виросла колісна база (на 1,4 см). Завдяки цьому на задніх сидіннях стало на 4,2 см більше простору для ніг. А це досить відчутний, з точки зору комфорту, приріст. Для пассадирів заднього ряду також пропонуються відкидні столики з підстаканником.
Конструкторам вдалось збільшити не тільки розмір салону, але й багажного відсіку. Навіть в нинішнього Logan він надзвичайно великий – 510 літрів.
Проте інженери зробили справжнє чудо і в новій машині розмір багажного відділення сягає 628 літрів! А якщо скласти задні сидіння то в авто поміститься вже 1666 літрів багажу.
В Logan традиційно високим був поріг багажника за рахунок поперечини, яка покращувала жорсткість кузова. В новому поколінні моделі з рахунок використання більш жорстких сталей вдалось зробити поріг завантаження майже на 2 см нижче.
Двигуни та КП
Для Logan пропонуються двигуни об’ємом лише 1,0 літр, про в нього існує кілька варіантів. Базовою є версія SCe 65. Вона має безпосереднє впорскування палива, проте система живлення безнаддувна. Характеристики такого двигуна досить скромні: потужність 65 к.с. та крутний момент 95 Нм. А ось в модифікації TCe 90 вже використовується комбінація з безпосереднього впорскування бензину та турбонаддуву. І цей двигун вже значно потужніший. Його пік складає 90 к.с. та 160 Нм тяги, що можна порівняти з характеристиками безнадувного двигуна об’ємом 1,6 л.
Якщо для базового двигуна доступна тільки механічна 5-ступенева коробка передач, то для TCe 90 вже 6-ступенева механіка, або навіть безступеневий варіатор CVT. Цікаво що в версії з «автоматом» крутний момент знижено з 160 до 142 Нм.
Цікаво що Renault пропонує також версію турбодвигуна з вже заводським встановленням ГБО. Більше того, саме версія, що працює на скрапленому газі є найпотужнішою та найшвидшою в лінійці. При роботі на газі двигун видає 100 к.с. а крутний момент сягає 170 Нм. При цьому на пік моменту двигун виходить вже при 2000 обертів на хвилину, тоді як при роботі на бензині для досягнення максимальної тяги йому потрібно розкрутитись до 3750 обертів на хвилину. Версія з ГБО доступна тільки з 6-ступеневою механічною коробкою передач.
Вся лінійка нових двигунів відповідає стандартам викидів Euro6 D-Full, що діють в Європі з січня 2021 року.
Підвіска
Модель Logan збудовано на універсальній платформі концерну Renault-Nissan CMF-B LS (low specifications). Цікаво що наразі вона використовується тільки в моделях румунскького підрозділу Renault. Конструкція підвіски моделі досить проста. На передній осі використана схема псевдо-МакФерсон, а на задній – напівзалежна з балкою скручування. Така підвіска не дорога в обслуговуванні та досить витривала.
Системи допомоги і безпеки
Багато уваги приділено покращенню безпеки. Модель отримала посилені передні лонжерони та міцніший пасажирський відсік. Цілком новий Logan має шість подушок безпеки, обмежувачі навантаження ременів безпеки, передні і задні натягувачі ременів безпеки.
На додаток до обмежувача швидкості та найновішого покоління ESP в Logan застосовані система екстреного гальмування (активна від 7 до 170 км/год). Радіолокаційний датчик, розташований в передній частині транспортного засобу, визначає відстань до автомобіля попереду (зупиненого або в русі). Датчик активує звукове та візуальне попередження, якщо існує ризик зіткнення з транспортним засобом, що знаходиться спереду. А якщо відсутня реакція водія, то автоматично гальмує. Є в Logan тепер і система попередження про авто в сліпій зоні дзеркал.
Ціна та початок продажу
Наразі відомо лише що модель Renault Logan з’явиться в Україні в другій половині 2021 року. Ціни та комплектації авто, які будуть продаватись на нашому ринку поки що не відомі.
Тип кузова | седан |
Дверей/місць | 4/5 |
Габарити Д/Ш/В, мм | 4396/1848/1501 |
Колісна база, мм | 2649 |
Клыренс, мм | 161 |
Об’єм багажника, л | 628/1666 |
Двигун | SCe 65 | TCe 90 | ECO-G 100 | ||
Тип | бенз. с безп. впр. | бенз. с безп. впр., турбо | LPG/бенз. с безп. впр., турбо | ||
Об’єм, см. куб. | 999 | ||||
Потужність, кВт (к.с.)/об. хв. | 49 (65)/6300 | 67 (90)/5000 | 74 (100)/5000* | 67 (90)/5000** | |
Крутний момент, Нм/об. хв. | 95/3600 | 160/3750 | 142/3750 | 170/2000* | 160/3750** |
Коробка передач | |||||
Тип/к-ть ступеней | МКП-5 | МКП-6 | АКП CVT | МКП-6 | |
Динамічні показники | |||||
Максимальна швидкість, км/год | 160 | 180 | 172 | 186* | 181** |
Прискорення 0-100 км/год, с | 16,7 | 11,6 | 13,8 | 11,6 | |
Витрати пального в змішаному циклі, л/100 км | 5,2 | 5,1 | 5,7 | 6,9* | 5,3** |
*- при роботі на скрапленому газі LPG (Liquified Petroleum Gas)
** – при роботі на бензині