Peugeot Rifter. Другий тест-драйв претендентів "АвтоРоку 2020"
Створюючи нову модель Rifter французи вирішили зосередитись на потребах людей, а не на догматичних шаблонах класів. Яким на ваш погляд має бути практичний автомобіль?
Історія моделі
Компактвен Peugeot Rifter збудовано на платформі PSA EMP2, разом з новими Citroën Berlingo і Opel Combo. Вперше модель Peugeot Rifter було показано в березні 2018 року. В модельній гаммі Peugeot новинка замінила пасажирську версію Peugeot Partner яка називалась Tepee.
Основні конкуренти:
В оформленні місця водія відразу впізнається фірмова концепція Peugeot – i-cocpit: високе розташування панелі приладів, компактне рульове колесо, зручне розташування усіх органів керування.
Незважаючи на спорідненість моделі з комерційною лінійкою салон вирізняється високою увагою до комфорту та оригінальних рішень. Наприклад панорамна стеля Zenith. Це дещо більше ніж джерело світла. Систама даху iз світлодіонним освітленням пропонує додатковий простір для зберігання в центральній арці, панелі даху та у відділенні для зберігання у передній частині автомобіля. Крім того, Rifter має покращену систему шумоізоляції.
Ключові переваги моделі
-
Наявність версій як на 5, так і на 7 місць
-
Наявність версії з подовженою на 19 см колісною базою
-
Економічні двигуни
-
Можливості трансформації салону
Зручність салону досягається не тільки розмірами, але й продуманою конструкцією. Так другий ряд крісел з трьох окремих сидінь, що регулюються та складаються окремо. Зручно що багажне відділення має низьку підлогу і зручне для завантаження. Не забули і про те, що в авто з великою кришкою багажника не так вже легко отримати доступ до речей на тісних парковках в місті. Тут стане в нагоді те, що в Rifter можна не відкривати п’яті двері, а лише підняти заднє скло і взяти/покласти те що вам необхідно. В залежності від версії об’єм багажного відсіку Rifter від 775л до 3500л в версії на 7 місць і до 4000л у 5-місній версії L2.
Стосовно технічних рішень Rifter так само є чим похизуватись. В першу чергу про його універсальність з точки зору прохідності. Так, повного приводу модель не пропоную, тай він їй власне нідочого. Але Rifter має немалий кліренс у 180 мм та систему GripControl, що допомагає адаптувати системи авто для оптимальної поведінки та реалізації тяги коліс в різних погодних та дорожніх умовах.
Більш потужна 130-сильна модифікація Rifter пропонується в Україні з автоматичною коробкою передач, що має оригінальний селектор.
Що нового?
-
Нова універсальна платформа PSA EMP2
-
Сучасний корпоративний дизайн Peugeot
-
8-ступенева автоматична коробка передач
-
Покращена прохідність за рахунок GripControl
Якщо говорити про двигуни, то в Україні модель пропонується з двома версіями турбодизелів. Перший – добре знаний 1.6 HDi (92 к.с.) що давно став легендою серед прихильників дизельних двигунів. У Rifter він пропонується тільки в версії з механічною КП. В той час, як більш сучасний турбодизель 1.5 HDi (130 к.с.) – навпаки доступний лише з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач, що має оригінальний селектор. Окремо варто відмітити апетит цих двигунів. А якщо бути точними – відсутність апетиту у них. В середньому витрати витрати в 92-сильного агрегату складають 5 л/100 км, а в 130-сильного і взагалі смішні 4,4 л/100 км.
Розміри Peugeot Rifter | L1 | L2 |
Довжина/Ширина/Висота, мм | 4403/1848/1874 | 47531848/1879 |
Колісна база, мм | 2785 | 2975 |
Кліренс, мм | 180 |
Під капотом нашого тестового Rifter двигун 1,6 л (92 к.с.) легендарного сімейства HDI. Він споживає навіть в місті до 5,5 л/100 км. А крім цього наявність системи Grip Control та кліренсу у 18 см робить Rifter грізним суперником у боротьбі за гаманці тих, хто вже прицінюється до SUV.
Гамма двигунів |
||
Тип |
HDi 92 |
HDi 130 |
Конструкція двигуна |
Дизельний з турбонагнітачем | |
Подача палива |
Безпосереднє впорскування |
|
Потужність |
92 к.с./4000 об.хв. |
130 к.с./3750 об.хв. |
Крутний момент |
230 Нм/1500 об.хв. |
300 Нм/ 1750 об.хв. |
Споживання палива (комб.) |
5,0 л/100 км |
4,4 л/100 км |
Актуальні ціни на модель дивіться на сайті peugeot.ua