Оновлений екстер’єр Ranger демонструє міцність. Виразна прямокутна передня решітка радіатора з фірмовими денними ходовими вогнями «C-Clamp», ширша колісна база та мускулисті боки кузова.
Система адаптації до дорожніх умов Ranger налаштовує параметри автомобіля відповідно до навколишнього середовища.
Доступні режими водіння:
NORMAL ECO – для звичайних доріг
TOW HAUL – для буксирування причепа
SLIPPERY – для нещільних поверхонь
MUD/RUTS SAND – для більш суворого бездоріжжя
8 -дюймова цифрова панель приладів, яка відображає інформацію для водія
Інформаційно-розважальна система SYNC 4A Ranger з великим 10-дюймовим сенсорним екраном з легкою інтеграцією смартфона.
Новий важель E-Shifter з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач
Двозонний клімат-контроль
Регульоване сидіння водія
Більша колісна база для збільшення розміру вантажного відділу
Нова підкладка вантажної платформи для захисту кузова
Задні відкидні двері з механізмом легкого підйому і з кишенями на затискачах
Універсальна система управління вантажем для надійного та безпечного перевезення вантажу
Живлення від вантажного простору з вбудованим інвертором 200 вольтів і до 400 ватів потужності
Буксирувальна здатність до 3500 кг
Повне корисне навантаження понад 1 тонну
Сходинки для доступу до вантажного простору
Додаткові перемикачі та електропроводка під капотом біля передньої решітки радіатора і біля точки зчеплення для причепа
Ролета з електроприводом
Доступні три силові агрегати Ranger:
2-літровий турбодизель 170 к.с. з механічною або автоматичною 6-ступінчастими трансмісіями
та
2-літровий турбодизель 205 к.с. з 10-ступінчастою автоматичною трансмісією
Новий Ford Ranger на EURO NCAP отримав найвищу оцінку в 5 зірок