Завдяки натхненим автоспортом технологіям та рокам інтенсивних електричних розробок, IONIQ 5 N виводить продуктивність N на новий електрифікований рівень.
Високопродуктивні електродвигуни IONIQ 5 N мають до 21 000 об/хв, забезпечуючи 649 к.с. та 770 Нм крутного моменту з активованим N Grin Boost.
Розгін з 0 до 100 км/год складає 3,4 секунди.
Максимальна швидкість 260 км/год
Ємність батареї 84 кВТ/г
Швидкість заряджання 350 кВт
Час заряджання від 10% до 80% за 18 хвилин
Покращена конструкція кузова з 42 додатковими точками зварювання та 2,1 метрами додаткової проклейки забезпечує динамічне входження в повороти Corner Rascal. Посилено кріплення електродвигуна та батареї та передній та задній підрамники для більшої бічної жорсткості. Інтегровані ведучі осі (IDA), натхненні чемпіонатом світу з ралі, застосовані як спереду, так і ззаду, і посилені, щоб витримувати більший крутний момент електродвигуна, зменшуючи при цьому непідресорену масу разом з 21-дюймовими кованими алюмінієвими дисками.
З ціллю покращення реакції та відгуку керма, була посилена рульова колонка IONIQ 5 для ще більшої жорсткості. Крім того, автомобіль оснащений спеціально налаштованою системою N R-MDPS з підвищеним передаточним числом і поліпшеним відгуком по крутному моменту. Ці вдосконалення призводять до чіткішого та більш комунікативного керування, що надає водіям додаткової впевненості.
Інтелектуальна програмна функція N Pedal була розроблена, щоб нівелювати проблему додаткової ваги та розмірів та призначена для забезпечення миттєвого впливу на дросельну заслінку. Спираючись на аналогічну технологію, що використовується в системі рекуперативного гальмування i-Pedal, N Pedal надає перевагу швидкому та захоплюючому проходженню поворотів. Використання гальмівної сили спонукає до динамічного перенесення ваги, що дозволяє входити у круті повороти.
N Drift Optimizer – дозволяє підтримувати кут заносу, за допомогою балансування елементів керування автомобілем у реальному часі. Вбудована функція Torque Kick Drift дозволяє водієві імітувати перемикання передач, як у задньопривідних автомобілів з ДВЗ, для ситуацій, що потребують більш раннього початку заносу.
N Torque Distribution – забезпечує повністю регульований розподіл крутного моменту спереду та ззаду, який має 11 рівнів налаштування. e-LSD – електронний диференціал підвищеного тертя на задній осі оптимізує керованість та контроль в поворотах.
Додаткові датчики коліс і ширша здатність демпфірування завдяки збільшеним розмірам амортизаторів розширює діапазон робочих характеристик електронно-керованої підвіски.
IONIQ 5 N обладнаний всіма необхідними технологіями, які значно збільшують задоволення від водіння.
N Grin Boost максимізує прискорення з підвищенням потужності на 10 секунд, а система N Launch Control забезпечує три різні рівні щеплення, дозволяючи водіям рушати з місця, як на професійному автомобілі для перегонів. Функція Track SOC (state-of-charge) автоматично розраховує споживання заряду акумулятора за коло.
Покращена система терморегулювання акумулятора зі збільшеною площею охолодження, кращою системою охолодження моторного мастила та охолоджувачем акумулятора. Незалежні радіатори для акумулятора та двигуна максимізують стійкість IONIQ 5 N до та під час інтенсивної їзди по треку, а також підвищують його стійкість до пониження характеристик.
Перед початком руху водій може скористатися функцією N Battery Preconditioning, щоб оптимізувати елементи акумулятора до найбільш енергоефективної температури, обираючи між режимом Drag – для короткого сплеску повної потужності, або режимом Track, який оптимізує найнижчу можливу температуру акумулятора для більшої кількості кіл.
Функція N Race ще більше оптимізує витривалість електромобіля на трасі, надаючи водіям прямий контроль над енергоспоживанням автомобіля.
Система гальм складається з передніх дисків діаметром 400 мм з чотирипоршневими моноблочними супортами та задніх дисків діаметром 360 мм.
Щоб задовольнити високі вимоги до гальмування на Нюрбургринзі, інженери Hyundai N розробили локальну гальмівну систему N Brake Regen, яка забезпечує максимальне гальмівне зусилля до 0,6 G – провідний показник у галузі і залишається увімкненою при активації ABS з максимальним зусиллям 0,2 G. Ризик ситуативного зниження ефективності гальмування через більшу вагу, що притаманна електричним автомобілям мінімізується завдяки максимізації сили рекуперації, що призводить до зниження гальмівного зусилля, яке потрібно виконати механічним гальмам.
Синергічне поєднання системи N Brake Regen з гідравлічними гальмами створює плавний непомітний для водія перехід. Крім того, гальмування лівою ногою дозволяє одночасно натискати на педаль гальма і педаль акселератора під час руху по треку.
Hyundai пропонує дивовижні відчуття від імітації перемикання передач та емоційного водіння, завдяки інтегрованим системам N e-shift та N Active Sound +.
N e-shift забезпечує відчуття контролю над подачею потужності та відчуттям перемикання передач, тоді як N Active Sound + забезпечує не лише футуристичний звук електромобіля, але й звуки двигуна та вихлопу, подібні до тих, що у ДВЗ.
IONIQ 5 N має широкий спектр додаткових елементів дизайну, що покращують продуктивність та підкреслюють спортивний стиль автомобіля.
Екстер’єр
Спереду розташована графічна панель N Mask з функціональною сіткою, а також повітряними заслінками для додаткового охолодження.
Акцентна лінія у кольорі Luminous Orange внизу чорної передньої панелі бампера є унікальною для електроавтомобілів серії N. Вона тягнеться вздовж бічного обвісу, доповнюючи спортивний образ.
Ззаду розташований спеціальний спойлер, який використовується лише у моделях N, а також дифузор оранжевого кольору та повітрозабірник, що допомагають контролювати повітряний потік для підтримки оптимальних аеродинамічних характеристик.
Інтер’єр
Інтер’єр IONIQ 5 N передає стиль сімейства N завдяки використанню фірмових елементів N, включаючи кермо, сидіння, накладки на дверях, металеві педалі та інші деталі, що оптимізують автомобіль для їзди по треку.
Сидіння N спроєктовані у вигляді ковшів, тому навіть при сильному бічному прискоренні та під час різкого повороту, вони надійно підтримують верхню та нижню частину тіла. В N-версії сидіння розташовані приблизно на 20 мм нижче ніж у базовій комплектації.
Завдяки Hyundai Smart Sense IONIQ 5 N оснащений найновішими функціями безпеки та допомоги водієві. Цей електроавтомобіль оснащений технологіями безпеки 2 Рівня автономності.
Покращена видимість забезпечується функцією відео- моніторингу сліпих зон (BVM) та системою кругового огляду (SVM)
Цифрове дзеркало заднього огляду, яке при активації використовує камеру, розміщену в спойлері, щоб проектувати зображення огляду на дзеркало, забезпечуючи значно ширшу видимість.
Проекційний дисплей безпечно прокладає твій шлях, проектуючи інформацію, таку як навігаційні вказівки або попередження, безпосередньо на на лобове скло.
Асистенти безпеки:
Автономне керування 2-го рівня (Highway Driving Assist 2)
Асистент дистанційного паркування 2 (RSPA2).
Асистент запобігання зіткненню при русі заднім ходом на парковці (PCASide/FR/R)
В Україні запропонована одна комплектація ексклюзивного спортивного електроавтомобіля під назвою N, яка містить максимальний перелік опцій та функцій доступних для IONIQ 5N. Додатково автомобіль може бути доукомплектований пакетом «Vison», що включає фіксований панорамний дах.