Загальний дизайн Mazda CX–90 створений за концепцією Dignified Beauty. Сміливі та динамічні пропорції, стрімкий силует, скульптурні обводи.
Екстер’єр
Mazda CX–90 характеризує динамічний візуальний образ з довгим капотом та зсунутим ближче до задньої осі салоном. При цьому особливою є форма, яка плавно поєднала салон із кузовом, що підкреслило гармонійний силует.
На додаток до вже знайомих кольорів Soul Red Crystal і Machine Grey палітра Takuminuri для CX–90 розширилася двома новими — Rhodium White та Artisan Red, які наголошують витончено динамічну форму флагманського позашляховика Mazda.
Інтер’єр
Широка приладова панель і бічні жалюзі кліматичної системи утворюють багатий простір.
На передній панелі CX-90 розташовані три основні дисплеї інтерфейсу HMI. Проєкційний дисплей Active Driving безпосередньо перед водієм надає усю необхідну для керування інформацію — від поточної швидкості і дорожніх знаків до вказівок навігаційної системи. На панелі приладів ця інформація відображається у розширеному форматі з додаванням попереджень про технічний стан автомобіля. На центральному дисплеї — інформація, що призначена і для пасажирів також. Дисплеї цифрової панелі приладів та інформаційно-розважальної системи мають діагональ 12,3 дюйми.
Mazda CX-90 в комплектаціях PREMIUM-LINE та PREMIUM-SPORT оснащена унікальною за дизайном та характеристиками аудіосистемою Bose з 12 динаміками.
Mazda CX–90 — сімейний позашляховик з трирядним салоном та комфортом для всіх пасажирів. Кузов автомобіля і всі елементи ходової частини сконструйовані для простоти керування та для сімейних подорожей.
Підвіска
Передня незалежна підвіска має подвійні поперечні важелі, а задня використовує багатоважільну схему. Таке поєднання забезпечує плавність ходу у повсякденному водінні та відмінну керованість на поворотах.
Система контролю положення Kinematic Posture Control зменшує крени кузова на крутих поворотах, що забезпечує посилення контакту з дорогою.
Сидіння
Сидіння CX–90 мають удосконалену структуру, допомагаючи водієві та пасажирам утримувати рівновагу та зручне положення під час прискорень, уповільнень і маневрів зі зміною напрямку руху.
Силові агрегати
Mazda CX–90 оснащена новітнім рядним шестициліндровим бензиновим двигуном e-Skyactiv G об’ємом 3,3 л із турбонаддувом, з потужністю 345 к. с. та 500 Нм крутного моменту. Такі показники роблять e-Skyactiv G 3.3 найпотужнішим серійним двигуном в історії Mazda. На відміну від попередньої версії турбодвигуна Skyactiv G об’ємом 2,5 л з невеликим турбокомпресором, 3,3-літровий варіант вирізняється покращеними показниками крутного моменту на низьких і середніх обертах.
Восьмиступенева автоматична трансмісія
Нова восьмиступенева автоматична коробка передач з двома багатодисковими гідравлічними муфтами та планетарними шестернями, замість гідротрансформатора. Вона вирізняється плавним перемиканням передач і широким тяговим діапазоном, що забезпечує баланс динамічних та екологічних характеристик
Повний привод i-ACTIV
На Mazda CX–90 використовується інтелектуальна система постійного повного приводу i-ACTIV із багатодисковою муфтою з електронним керуванням для розподілу крутного моменту між осями.
Повний привод i-ACTIV працює в зв’язці з гібридною системою M Hybrid Boost, допомагаючи отримати максимальний рівень рекуперативного гальмування та оптимальний розподіл рекуперації від передніх і задніх коліс під час гальмування.
У режимах SPORT, OFF-ROAD і TOWING системи вибору режиму їзди Mi-Drive повний привод i-ACTIV здійснює інтегрований контроль над трансмісією та гальмами, оптимізуючи передавання крутного моменту на колеса відповідно до поточних умов водіння. Як результат Mazda CX–90 надає водієві потужну продуктивність в широкому діапазоні дорожніх ситуацій.
Cистема MI-DRIVE
Удосконалена система Mi-Drive (Mazda Intelligent Drive Select) пропонує водію чотири режими. Режим NORMAL для повсякденного водіння, SPORT для динамічної їзди, режим OFF-ROAD для бездоріжжя та TOWING для буксирування причепа (режим БУКСИРУВАННЯ можна вибрати лише за умови підключення до причепа за допомогою оригінального фаркопа Mazda).
Щоб задовольнити різноманітні потреби під час активного відпочинку, буксирна здатність CX–90 сягає позначки 2500 кг (для причепа обладнаного гальмами). Це дозволяє буксирувати великі причепи, кемпери та навіть малогабаритні човни.
Дверцята багажника з електроприводом та функцією «вільні руки» працюють навіть із встановленим фаркопом, тож завантаження та вивантаження багажу відбувається так само легко, як і за звичайної їзди без причепа
Філософія Mazda Proactive Safety спрямована на те, щоб допомогти уникнути небезпеки і зменшити ризик нещасних випадків. На додаток до покращеної оглядовості, Mazda CX–90 використовує вдосконалені технології проактивної безпеки, щоб знизити ризик аварій та зменшити їхні наслідки не лише для водія та для всіх пасажирів у салоні, а й для пішоходів.
Концепція безпеки i-Activsense
Серед просунутих функцій активної безпеки варто зауважити систему уникнення вторинним зіткненням, моніторинг безпеки під час входу та виходу з автомобіля. Окрім того, покращено захист пішоходів для мінімізації наслідків у разі наїзду.
Hill Descent Control (HDC)
Система Hill Descent Control (HDC) сприяє безпечному спуску крутими схилами зі слизькими нерівними поверхнями, такими як бездоріжжя або засніжені пагорби. Система в режимі реального часу відстежує швидкість обертання коліс та за потреби активує гальмівну систему, дотримуючись постійної швидкості спуску без втручання водія.
Функція SEE-THROUGH VIEW
Mazda CX-90 оснащена просунутим помічником SEE-THROUGH VIEW, який є подальшою еволюцією системи кругового огляду 360°View Monitor.
Підвищена безпека при зіткненні
Прагнучи до зменшення кількості смертельних випадків і серйозних травм, а також спираючись на реальну ситуацію з аваріями, інженери Mazda впровадили на Mazda CX–90 удосконалені технології поглинання енергії у разі зіткнення. Мета — зменшити шкоду водію, пасажирам і пішоходам, а також наслідки аварії для інших транспортних засобів.
Захист пішоходів
Захист пішоходів зменшує травмування людей внаслідок зіткнення з передньою частиною автомобіля. Оскільки 70% випадків загибелі чи серйозних травм пішоходів у ДТП пов’язані з ушкодженнями голови, ніг або стегон, капот та передній бампер Mazda CX-90 спроєктовані з метою захистити ці частини тіла людини
Система персоналізації водія Mazda Driver Personalization System призначена для підсилення відчуття єдності водія з автомобілем і його безпечного та комфортного водіння. Вона має три функції: автоматичне регулювання положення водія за кермом; автоматичне відновлення налаштувань; допомога при вході/виході. Завдяки своєму функціоналу Mazda Driver Personalization System забезпечує водіям будь-якого зросту та статури ідеальне розміщення за кермом задля неперевершеного задоволення від водіння.
Розширена підтримка зовнішніх пристроїв завдяки додаванням порту USB Type-C.
На центральній консолі розміщено лоток для бездротової зарядки смартфонів.
E SkyActiv TURBO MHEV48 | БЕНЗИН | 8АТ | 4WD | 345 к.с. |