Огляд Audi Q4 e-tron
Марка Audi стрімко нарощує гаму електричних моделей в своїй гамі. Слідом за e-tron, e-tron Sportback та e-tron GT світ побачив компактний кросовер Q4 e-tron, та його версія с кузовом ліфтбек – Q4 e-tron Sportback. Головним конкурентом моделі на ринку на даний час є електричний Mercedes-Benz EQA.
Дизайн та платформа
Новий електричний кросовер від Audi зайняв проміжне місце між моделями Q3 та Q5 як за габаритами, так і розміром колісної бази. За мотивами дизайну Q4 e-tron повторює ідеї концепту Q4 e-tron concept, що був показаний на початку 2019 року.
Салон новинки пронизаний ідеями віртуальності, діджиталізації та використання повторно перероблених матеріалів. Для прикладу в виконанні S line для оздоблення сидінь використано поліестер для отримання якого використано 26 перероблених 1,5-літрових пластикових пляшок.
В топовому виконанні салон Q4 e-tron оснащено 11,6-дюймовим екраном на центральній консолі. За його допомогою можна керувати переважною більшістю функцій в авто. А в якості опції для Q4 e-tron доступний дисплей доповненої реальності. Він накладає зображення допоміжних систем та навігації на реальність.
Інформаційно-розважальний пакет у компактному електричному позашляховику складається з трьох рівнів – від MMI через MMI plus до MMI pro. Залежно від рівня конфігурації пропонуються різні функції, включаючи головний дисплей доповненої реальності та віртуальну кабіну Audi plus.
Двигуни та трансмісія
Модель Q4 e-tron пропонується в трьох варіантах: 35, 40 та 50. Вони відрізняються як акумуляторами так і силовими агрегатами. Найпростіша версія Q4 e-tron оснащується 170-сильним електромотором, що встановлено на задній осі. Цей задньопривідний кросовер має батарею на скромні для премільного авто 52 кВт*год. Запас ходу такої модифікації 341 км, а за словами самих німців версія Q4 35 e-tron розрахована на міську експлуатацію. Тим хто потребує більшого запасу ходу потрібна версія Q4 40 e-tron. Вона так само задньопривідна, проте двигун в неї вже 204 к.с., а батарея такая ж як в топ-версії – 77 кВт*год. Таке поєднання дає запас ходу в 520 км. Це найбільш «дальнобійна» модифікація в гамі Q4 e-tron..
Найпотужніша, та єдина повнопривідна версія Q4 50 e-tron quattro має відразу два електричних двигуни. Їх сукупна потужність складає 299 к.с. Щоправда максимальну швидкість не можна назвати визначною. Вона складає 180 км/год, що для авто з крутним моментом в 460 Нм виглядає скромно. Першу «сотню» Q4 50 e-tron quattro набирає за пристойні 6,2 секунди. Батареї у 77 кВт*год цій моделі вистачає на 488 км. Батареї в Q4 e-tron оснащені системою охолодження з циркуляцією рідини. Вона відбирає тепло в батарей, під час їх навантаження, та може віддавати його системі клімат-контролю для обігріву салону.
Ціна
В Німеччині продажі Q4 e-tron стартують вже в червні цього року, а версії Q4 Sportback e-tron з’являться вже наприкінці літа. Ціна моделі Audi Q4 35 e-tron в позначки в 41 900 євро, а версії Sportback будуть на 2 000 євро дорожчі.
Тип кузова | Хетчбек |
Дверей/місць | 5/5 |
Габарити Д/Ш/В, мм | 4588/1865/1632 |
Колісна база, мм | 2764 |
Об’єм багажника, л | 520 |
Audi Q4 |
35 e-tron | 40 e-tron |
50 e-tron |
Тип |
електричний |
||
Привід | |||
Кількість двигунів |
один |
два |
|
Потужність, кВт (к.с.)/об. хв. |
125 (170) | 150 (204) |
220 (299) |
Крутний момент, Нм |
310 | 310 |
460 |
Тип привода |
задній | задній |
повний |
Макс. Швидкість, км/год |
160 | 160 |
180 |
Прискорення 0-100 км/год, с |
9 | 8,5 |
6,2 |
Витрати енергії (комбін.), кВт/100 км (NEDC) |
16,7-15,8 | 17,3 – 16,3 |
17,8 – 16,5 |
Ємність батарєї, кВт*год |
52 |
77 |
77 |
Запас ходу, км | 341 | 520 |
488 |
Зарядка змінним струмом (AC), кВт | 7,2 | 11 | 11 |
Зарядка постійним струмом (DC), кВт | 100 | 125 | 125 |