05.05.2021
Огляд нової Skoda Fabia 2021

Огляд нової Skoda Fabia 2021

В модельній лінійці Skoda компактна Fabia з’явилась 22 роки тому. Цікаво, що за три покоління модель Fabia розійшлась світом накладом понад 4 547 000 екземплярів.

І найбільше їх купили, де б ви думали? В Німеччині! 834 100 Fabia обрали люди на одному з найбільш конкурентних ринків світу. Проте серед країн які також люблять Fabia також Чехія, Британія, Китай. Люблять цю модель і українці. Вона заробила собі репутацію надійної та зручної машини.

 

Четверта генерація популярного хетчбеку від Skoda створений на платформі концерну Volkswagen –MQB-A0. Минуле покоління було побудовано на платформі PQ24, що дубютувала ще в 1999 році. Нова платформа MQB-A0 призначена для компактних моделей з переднім приводом та двигуном, розташованим поперечно. Вона ж лежить в основі моделей Skoda Scala, Skoda Kamiq, Audi A1, Seat Ibiza, Seat Arona, Volkswagen Polo, Volkswagen T-Cross.

Дизайн

Фабія виросла так сильно, що годі і уявити. Її колісна база складає 2,564 мм. За цим показником вона перегнала навіть першу генерацію Skoda Octavia Tour (1996 р.), що мав базу 2 512 мм.  В порівнянні з попереднім поколінням база Fabia виросла неймовірно – на 9,4 см!

Модель Fabia відчутно підросла. Якщо минулі покоління мали довжину кузова, що коливалась біля 4,0 метрів, то нова модель перетнула позначку в 4,1 метра. Довжина новинки складає 411 см.

Багато уваги приділили обтічності та аеродинамічній ефективності. Пропрацьовані потоки повітрі, що проходять через бвампер, та охолоджують гальма, повітряні струмені що біжать під днищем авто, обтікають джеркала заднього огляду. За рахунок уваги до деталей коефіцієнт опору вдалось знизити з 0,32 до 0,28. І поверте, це відчутна різниця.

Салон

Салон нової Fabia став сучаснішим, та в першу чергу – значно багатшим. З’явилось багато оригінальних рішень. Як і раніше, Fabia пропонується у трьох звичних рівнях комплектації – Active, Ambition та Style. Починаючи з Ambition верхня секція приладової панелі оббита тканиною з контрастною строчкою.

Нове світлодіодне освітлення салону (стандартне в комплектації Style) дозволяє водієві обирати між підсвічуванням приладовою панелі білим або червоним кольором. Центральна консоль та ручки вхідних дверей також можуть підсвічуватись. Рульове колесо з двома шпицями забезпечують останні штрихи в інтер’єрі Fabia. Багатофункціональне кермо доступне у шкірі та у триспицевому спортивному стилі із перемикачами передач для DSG. Підігрів керма, а також лобового скла також дебютують в переліку опцій, доступних для Fabia. Такі особливості комфорту раніше можна було знайти лише у автомобілях вищого класу.

В описі нової Fabia часто трапляється вираз «вперше». Ось і ще один такий випадок. Це перша в історії Skoda Fabia, для якої доступна опція цифрової панелі приладів, яка має 10,25-дюймовий дисплей. Водій може обирати різні макети відповідно до своїх потреб. Сюди входить класичний дизайн, який базується на стилі аналогових круглих приладів, а також на сучасних, зменшених та розширених макетах. Як частина додаткового пакету Dynamics існує п’ятий варіант – макет Sport, в якому тахометр займає центральне місце. «Віртуальний кокпіт», як також називають цифрову панель приладів, серед іншого може відображати емблеми радіостанцій, обкладинки музичних альбомів та збережені фотографії абонентів, що вам телефонують.

 

В якості опції для Fabia доступна така незвичайна для сегменту річ як двозонний клімат-контроль. Окрім того, що він має роздільне регулювання температури в салоні для водія та пасажирів, він також обладнаний додатковими повітроводами на задні сидіння. За допомогою дефлекторів, розташованих на консолі між передніми сидіннями кліматична система краще здатна контролювати температуру на задньому ряді.

Skoda оснастила нову Fabia інформаційно-розважальними системами, які мають екрани розміром до 9,2 дюйма. Невеликий автомобіль завжди в мережі завдяки вбудованому eSIM. Це дає можливість приймати Інтернет-радіо або отримувати доступ до широкого спектру мобільних онлайн-послуг Skoda Connect та інформаційно-розважальних програм. Смартфони можна підключити до автомобіля за допомогою бездротового SmartLink без кабелю та індуктивно зарядити. А топова інфорозважальна система Amundsen, також може управлятися за допомогою жестів та цифрового голосового помічника Laura.

Завдяки збільшенню розмірів моделі збільшився не тільки салон, але й істотно підріс багажник. Від попередніх 330 літрів тепер він доріс до 380 л! Розмір багажного відділу збільшився на 50 л., що в цьому класі авто надзвичайно багато.

 

Двигуни та шасі

Для Fabia пропону.ть більше двигунів на вибір. Але, цього разу, всі двигуни виключно бензинові. Для невеликого автомобіля пропонує п’ять двигунів останнього покоління EVO Volkswagen. Базовим став 3-циліндровий двигун об’ємом 1,0 літри, що має потужність 65 к.с. Його ж версія, але з іншими налаштуваннями, видає вже 80 к.с.

Далі в ієрархії так само однолітровий двигун, але вже з системою безпосереднього впорскування бензину та турбонадувом. Він існує у виконанні на 95 к.с., що пропонується з 5-ступеневою механічною коробкою передач, та 110 к.с. Останній буває з 6-ступеневою механікою, або ж 7-ступеневим роботом DSG.

Найпотужнішим в гамі є єдиний 4-циліндровий двигун 1.5 EVO. Він також має безпосереднє впорскування та турбіну. В цьому двигуні важлива не стільки потужність в 150 к.с., як крутний момент 250 Нм. Завдяки цьому легенька Фабія здатна розігнатись до 225 км/год. Така версія двигуна пропонується тільки з 7-ступеневим роботом DSG.

Всі двигуни відповідають стандарту викидів Euro 6d. Чотири з п’яти двигунів забезпечують запас ходу більше ніж 900 км на одній заправці.

Системи безпеки

Заснований на плвтформі MQB-A0, новий хетчбек Fabia тепер може похвалитися багатьма системами допомоги. У поєднанні з ще більш жорстким кузовом маленький автомобіль пропонує покращену активну та пасивну безпеку.

Маючи до дев’яти подушок безпеки, нова Fabia – одна з найбезпечніших невеликих машин на ринку. Завдяки використанню  модульної платформи MQB A0 активні та пасивні функції безпеки нової Фабія були вдосконалені, в тому числі за допомогою систем, які раніше були доступні виключно в автомобілях вищого рівня. Наприклад, Travel Assist та Park Assist пропонуються для Fabia вперше.

Ціна та початок продажу

Продажі новинки в Україні заплановані на кінець нинішнього, або початок наступного року. Українські ціни наразі не відомі і будуть сформовані вже ближче до старту продажів. В Европі ціна четвертої генерації Fabia стартуватиме з відмітки близько 14 000 євро.

Тип кузова

хетчбек

Дверей/місць

5/5

Габарити Д/Ш/В, мм

4108/1780/1459

Колісна база, мм

2564

Об’єм багажника, л

380

 

Двигун

1.0 MPI

1.0 MPI 1.0 TSI 1.0 TSI

1.5 TSI

Тип

бенз. з розп. впр.

бенз. з безп. впр./турбо

Об’єм, см. куб.

999

999

1498

Потужність, кВт (к.с.)/об. хв.

48 (65)/н.д.

59 (80)/ н.д. 70 (95)/5000-5500 81 (110)/5500

110 (150)/5000-6000

Крутний момент, Нм/об. хв.

93/ н.д.

93/ н.д. 175/1600-3500 200/2000-3000

250/1500-3500

Коробка передач
Тип/к-ть ступ.

мех./5-ст.

мех./6; DSG/7

DSG/7

Динамічні показники
Максимальна швидкість, км/год

172

179 195 205

225

Прискорення 0-100 км/год, с

15,5

15,1 10,6 9,7

7,9

Витрати пального в змішаному циклі, л/100 км

5,1

5,1 5,1 5,0

5,6

 

 

 

Інші новини

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.