15.06.2021
Огляд нового Lexus NX (AZ20) другого покоління

Огляд нового Lexus NX (AZ20) другого покоління

Модель NX в модельній лінійці Lexus в Україні за популярністю поступається лише давньому бестселеру бренду RX. Тож, дебют нової генерації цієї моделі є для бренду Lexus важливим та значущим. Та й для Lexus в світовому масштабі ця прем’єра дуже важлива. Новинка дебютує з новою концепцією як зовнішнього дизайну Lexus, оформлення інтер’єру. І саме в новому NX вперше для серійного  Lexus буде використана плагін-гібридна силова установка.

Перше покоління Lexus NX дебютувало в 2014 році та продалось в Європі накладом в 170 000 штук. Більшість з цих покупців вперше стали клієнтами Lexus.

Дизайн та платформа

Друга генерація Lexus NX збудовано у відповідності до нової фірмової концепції “Vital and Tech”. Суть її в поєднанні передової життєвої позиції та новітніх технологій. У відповідності до неї створювався весь образ авто, а 95% деталей нового NX розроблені заново.

Створений новий Lexus NX на глобальній платформі Toyota Global Architecture K (GA-K). Вона стала основою так само для моделей Toyota Camry (XV70), Avalon (XX50), RAV4 (XA50), Highlander та Lexus ES (XZ10). Нове покоління Lexus NX отримало заводський індекс AZ20.

В дизайні моделі так само домінує образ веретеноподібної решітки радіатора. Вона стала ще більшою та виразнішою. Більш вертикальне її розташування робить одночасно образ авто брутальнішим, та покращує забір повітря для двигуна та охолодження.

Розміри моделі, в порівнянні з актуальним Lexus NX, змінились не суттєво. Він виріс в довжину та ширину на 2 см, а висота більше лише на пів сантиметра. Проте параметри шасі змінились більш відчутно та говорять про те, що модель наділили більш драйверським характером та кращою стійкістю на дорозі. Колісна база зросла на 3 сантиметри, так само збільшилась передня колія, а задня зросла майже на 6 см. В той же час, задній звис (відстань від центру заднього колеса до краю заднього бампера) зменшилась на 1,7 см. Щоб підікреслити цю спортивність машині зробили більш виразні колісні арки, що можуть тепер вмістити опційні диски розміром до 20 дюймів.

В дизайні корми з’явилась суцільна лінія освітлення, що протягнулась через всю кришку багажника, а емблема Lexus з задніх дверей зникла. Вона поступилась напису Lexus.

Традиційно для японського бренду дизайн дуже тісно пов’язаний з функціональністю. І навіть там, де ви це навряд чи побачите. Наприклад, захист двигуна зроблений з характерними заглибленнями, як на м’ячику для гольфа. Вони допомагають створювати мікро завихрення, що сприяє потоку повітря з меншим спротивом проходити під автівкою при швидкісній їзді.

Салон

Робоче місце водія зробили більш діджитальним та налаштовуваним. Зрозуміло, що замість традиційної панелі приладів встановлено кольоровий екран. Проте допоміжна інформація виводиться здебільшого на кольоровий проекційний екран на лобовому склі в полі зору водія. На вершині центральної консолі розташований екран мультимедійної системи. В топ версії це 14дюймовий екран Lexus Link Pro, що зосередив керування як розважальними системами, так і клімат-контролем, та онлайн помічником з голосовим керуванням.

Японці примудряються зробити певні звичні речі по новому. І це так просто, що навіть дивуєшся чому цього раніше не зробили інші преміальні бренди. Наприклад нова система відмикання дверей з салону. Традиційні ручки механічного розблокування замків та відмикання дверей в NX замінили електроприводом, що активується натисканням кнопки нижче ручки дверей. Залишилась і можливість відкрити двері механічно. Для цього потрібно звично потягнути ручку на себе.

Салон має систему фонового, атмосферного світлодіодного підсвічування. Ця функція є вже в стандартному переліку опцій, проте її можна «прокачати» до версії з 64 кольорами на вибір. Поліпшили электропривід кришки багажнику. Вона тепер рухається не тільки тихіше, але і вдвічі швидше.

За допомогою фірмового застосунку Lexus Link зі смартфону тепер можна відмикати/замикати двері, керувати налаштуваннями клімат контролю, аби завчасно прогріти чи навпаки остудити салон перед поїздкою. І це теж частина стандартного оснащення.

Двигуни та шасі

Перехід на нову платформу дозволив Lexus NX знизити центр ваги на 2 сантиметри, та головне – підготувати модель до нових силових установок. Для нового NX пропонуються як класичні двигуни внутрішнього згоряння, так і гібридна версія, а також, і це вперше для Lexus, плагін-гібридна.

Базовою є версія NX250. Вона має 2,5-літровий бензиновий двигун з комбінованою системою впорскування палива. Потужність такої версії 199 к.с. Вона поєднується з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач та повним приводом. Також в NX з’явився новий 2,4 літровий бензиновий турбо двигун потужністю 279 к.с., що поєднується з повним приводом та системою Dynamic Torque Control.

Цікаво, що на європейському та американському ринку робиться акцент виключно на гібридних модифікаціях, тоді як бензинові авто в релізі позиціонуються «для Росії та країн Східної Європи».

Власне про гібридні версії. NX 350h оснащений четвертим поколінням гібридної системи Lexus hybrid. Поєднання 2,5-літрового бензинового двигуна та електромотору дозволяє покращувати динаміку та скорочувати витрату пального одночасно. Якщо порівняти з поточною версією гібриду, то можна сказати що новий на 22% потужніший (242 к.с.) на 15% швидше (0-100 км/год 7,7 с) та на 10% економічніше. Цікаво, що NX 350h це єдина версія, що пропонується як з повним, так і виключно перднім приводом.

Та справжньою подією є вихід версії NX 450h+. Цей плагн-гібрид є черговим кроком в рамках стратегії Lexus Electrified. Силова установка NX 450h+ складається з бензинового 2,5-літрового двигуна та електричного мотора на задній осі, що живляться від батареї 18,1 кВт*год. Батарея розташована під дном автомобіля, прямо в середині колісної бази. Через це батарея не вплинула ні на керованість, ні на об’єм багажника чи паливного баку.

Сумарно плагін-гібридна установка генерує 306 к.с. та забезпечує прискорення до 100 км/год трихи більше ніж за 6 секунд. Виключно на заряді батареї NX 350h+ може подолати 63 км, а максимальна швидкість на електротязі сягає 135 км/год. Є цікава особливість цього плагіну. Багато конкурентів після основної батареї просто перемикаються на ДВС, тоді як Lexus відразу переходить в режим звичайного гібриду, що дає йому перевагу витрати пального в 20% перед конкурентами.

Тип кузова Кросовер
Дверей/місць 5/5
Габарити Д/Ш/В, мм 4660/1865/1640
Колісна база, мм 2690

 

Двигун

NX250

NX 350

NX 350h

NX 450h+

Тип

бенз. з безп. вп.

бенз. з безп. вп. турбо

гібрид

плагін-гібрид

Об’єм, л

2,5

2,4

2,5

2,5

Потужність, кВт (к.с.)

146 (199)

205 (279)

178 (242)

25 (306)

Коробка передач
Тип/к-ть ступеней

АКП-8

АКП

Інші новини

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.