Автомобіль року в Україні 2020: перший тест-драйв. Toyota Corolla
У цьому році на українському ринку дебютували нові генерації декількох знакових моделей, наприклад, Toyota Corolla, яка претендує на перемогу в «Компактному класі» і побореться за титул «Автомобіль року в Україні 2020»
Toyota Corolla займає в пантеоні моделей Toyota особливе місце. Виробництво першого покоління стартувало в 1966 році, а в 1997-му Toyota Corolla стала найбільш продаваним в світі легковим автомобілем, обігнавши знаменитий Volkswagen Beetle. Дебют нинішньої 12-ї за рахунком генерації відбувся в минулому році. Новинка отримала три варіанти кузова – 5-дверний хетчбек, універсал і седан, причому, хетчбеку повернули ім’я Corolla замість колишнього Auris.
Ще однією особливістю нового покоління Corolla є лінійка двигунів, з якої на догоду екології прибрали дизельний мотор, а натомість запропонували відразу дві гібридних силових установки, причому, на седані вона встановлюється вперше. Говорячи про моторах, варто відзначити, що в компанії роблять велику ставку на гібридні силові агрегати, які займають значну частку ринку в загальних продажах Toyota. Але у шанувальників традиційних ДВС немає приводу для занепокоєння – для хетчбека і універсала пропонується 1,2-літровий турбований мотор, а покупці седанів зможуть вибрати в якості альтернативи гібриду 1,6-літровий атмосферний мотор.
Всі три варіанти Corolla відрізняються самобутнім дизайном, але оформлення передньої частини седана відрізняється від споріднених хетчбека і універсала. На думку маркетологів основними покупцями седанів будуть люди старшого віку і більш високого соціального статусу, тому зовнішній вигляд моделі зробили більш рафінованим. За стилістикою седан нагадує флагманську модель Camry за рахунок характерною широкої облицювання радіатора з великою кількістю горизонтальних планок.
Інтер’єр виглядає досить привабливо і органічно. На догоду чистим і простим лініях дизайнери мінімізували кількість кнопок, а верхню частину відокремили від центральної консолі, що дозволило полегшити вигляд приладової панелі. У ніші на центральній консолі передбачено місце для бездротової підзарядки смартофону. Для зручності перевезення довгомірного багажу спинки заднього ряду складаються в пропорції 40/60, а об’єм багажного відділення складає 471 літр.
Гібридний силовий агрегат четвертого покоління складається з 1,8-літрового бензинового ДВС, електромотора потужністю 53 кВт, гібридну безступінчатим трансмісії e-CVT з електронним управлінням і нікель-метал-гидридной батареї.
Привід здійснюється на передні колеса. Сумарна потужність силового агрегату становить 122 к.с. Все в цій версії підпорядковано ідеї захисту навколишнього середовища і налаштовує на спокійний і розмірений стиль водіння.
Бензиновий 1,6-літровий мотор розвиває потужність 132 к.с., а крутний момент досягає свого максимального значення (159 Нм) при 4200 об / хв. Він може оснащуватися як 6-ступінчастою «механікою», так і варіатором Multidrive S.
Більш жорсткий кузов, знижений центр ваги і задня підвіска – все це робить управління нової Corolla більш приємним, ніж у попередниці. І, звичайно ж, відчувається, що при створенні машини основний акцент був зроблений в першу чергу на комфорті.
Залишайте ваші коментарі про цей автомобіль на нашій сторінці в Facebook.
Професійне журі продовжує тестрованіе авто-претендентів. Нагадуємо, що голосування за «Автомобіль Року в Україні 2020» розпочнеться 29 листопада і триватиме до 12 січня 2020 року на сайті autoroku.ua.
Технічні характеристики | |
Тип кузова | седан |
Дверей / місць | 4/5 |
Габарити, Д / Ш / В, мм | 4630/1780/1435 |
База, мм | 2700 |
Дорожній просвіт, мм | 150 |
Маса споряджена, кг | 1385 |
Об’єм багажника, л | 471 |
Тип двигуна | бенз. с розп. впр. |
Роз. і к-ть. цил. / кл. на цил. | R4/4 |
Об’єм, см куб. | 1798 |
Потужність, кВт (к.с.) / об / хв | 72(98)/5200 |
Макс. кр. мом., Нм / об / хв | 142/3600 |
Тип приводу | 90 (122) |
КП | 53 (72) |
Максимальна швидкість, км / год | 163 |
Розгін 0-100 км / ч, з | передній |
Расх. траса-місто, л / 100 км | гібридна e-CVT |