Тест-драйв

Peugeot 3008

Разом з оновленням зовнішності популярний кросовер Peugeot 3008 отримав плагін-гібридну модифікацію Hybrid4. Версія Hybrid4 підносить практичність моделі 3008 на новий рівень.

Основну увагу при оновленні Peugeot 3008 приділили передній частині, де змінили оптику та ґрати радіатора, а також, власне, бампер. Корму тепер прикрашають нові ліхтарі – з оформленням Claw Effect у вигляді насічок-прорізів, а також з покажчиками поворотів, що біжать. І так, вони так само схожі на «кігті лева» – фірмовий почерк сучасних Peugeot.

Салон

В оновленому 3008 з’явилося безрамкове дзеркало заднього виду, бездротове заряджання для смартфона, панель приладів отримала технологію Normally Black для кращої контрастності зображення (а значить і його сприйняття), а центральний екран – HD. Звичайно ж, тут є Apple CarPlay та Android Auto. Ну і у випадку з гібридом “приладка” не зовсім проста, оскільки тахометр тут замінює індикація витрати та рекуперації електроенергії.

Що стосується відмінностей саме гібридної версії, то вони полягають у трохи меншому багажнику – 395 літрів. Але візуально це не помітно, та й відстань від підлоги до шторки залишилася незмінною. Пожертвували простором під фальшпідлогою, де тепер лише маленька ніша. Трохи потіснили і паливний бак (його обсяг тепер 43 літри).

Двигун та КП

Силова установка складається з літій-іонної батареї на 13,2 кВт*год, двох електромоторів потужністю 81 і 83 кВт. Додаємо сюди потужність та тягу 200-сильного турбобензинового ДВЗ об’ємом 1.6 та отримуємо сумарну віддачу в 300 к.с. рівно!

Заряджання 3008 Hybrid4 відбувається по кабелю Type 2 і від гарної зарядної станції на це потрібно не більше двох годин. Можна і від простої побутової розетки, але вже за 7-8 годин. Повна батарея обіцяє запас ходу до 59 км (за циклом WLTP).

За кермом гібрида, що підзаряджається від електромережі, ви зможете вибирати режим їздити: за допомогою ДВЗ або на електротязі. Якщо говорити про ефективність плагін-гібридної версії, то вона в середньому дозволяэ заощаджувати до  40%  пального.

Привод і системи безпеки

Кросовер отримав не тільки гібридну силову установку, що заряджається, а й повний привід. Задній привід здійснюється окремим двигуном, що має потужність 83 кВт, або 113 к.с.

В арсеналі систем активної безпеки Peugeot 3008 широких перелік сучасних рішень. Та окремо хочеться сказати про систему нічного бачення, яка розпізнає пішоходів та тварин, і якщо є загроза зіткнення – попереджає про це водія. На наших напівтемних дорогах, особливо за містом, це дуже потрібна функція, адже вона “бачить” далі, ніж світять фари ближнього і далекого світла.

Ціна

Peugeot 3008 Hybrid4 доступний в Україні у комплектації GT Pack, яка є максимальною для лінійки моделі Peugeot 3008, що натякає на флагманський статус цієї версії. Вартість звичайного 3008 стартує з відмітки 793 600 грн а плгін-гібридної 1 608 000 грн.

Відеоогляд

Peugeot 3008
від 793 600 грн.
Peugeot 3008

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.