10.09.2021
Електричний Volvo XC40 Recharge P8 вже в Україні

Електричний Volvo XC40 Recharge P8 вже в Україні

Volvo починає активно просувати в Україні напрямок повністю електричних авто. Сьогодні їх хедлайнером став компактний кросовер Volvo XC40 Recharge P8. Важливим акцентом в комунікації по цій моделі є слоган «повністю електричний компактний кросовер, розроблений для життя у сучасному місті та поза ним». З акцентам на словах «у місті та поза ним», зважаючи на запас ходу.

Передня решітка радіатора в електричної версії Volvo XС40 прикрита пластиковою заглушкою. Це не тільки елемент дизайну, але й покращення обтічності авто. Для моделі доступно 8 кольорів кузову, але дах в XC40 Recharge P8 завжди буде чорного кольору.

Новий кросовер… Тобто,  електрична версія кросоверу XC40, має наступні ключові характеристики: батарея ємністю 78 кВт*год, максимальна потужність двох двигунів 408 к.с., запас ходу на одній зарядці до 539 км.

Модель Volvo XC40 Recharge P8 на українському ринку грає в сегменті компактних преміум кросоверів. Головними конкурентами для XC40 Recharge P8 на ринку є… Та виявляється що лише одна модель – Mercedes-EQ EQA. Решта електричних кросоверів, на нашому ринку, відчутно більші за розміром.

Volvo XC40 Recharge P8 пропонується в єдиному варіанті виконання силового агрегату. Він має літій-іонну батарею номінальної ємності 78 кВт*год. З них ефективно використовуватись можуть 75 кВт*год.  Зважаючи на витрати електричного «пального» по 23,8-25 кВт/100 км машина може проїхати на одній батареї, за даними виробника, в режимі руху по місту до 539 км. Навіть не знаю як сильно  треба економити для такого результату. Мабуть тут мається на увазі що ви, як в Європі, плавно стартуєте і не їздите швидше за 50 км/год.

Значно реалістичніше виглядає результат пробігу у змішаному циклі. Тут обіцяно 400-418 км. Це теж відчутно більше, ніж арифметичне обчислення об’єму батареє розділеного на вказану мінімальну витрату енергії. Але, мабуть, в цей пробіг лепту вкладає і система рекуперації. Нагадаємо, що остання – це перетворення енергії вповільнення авто за допомогою генератора в заряд електрики.  І цей заряд поповнює батарею. Це значно розумніше, аніж просто терти гальмівними колодками диски і перетворювати кінетичну енергію руху на тепло.

Як відомо, акумуляторні батареї не люблять перегріву, та й при низьких температурах вони втрачають ємність. В XC40 Recharge P8 батарея має систему рідинного охолодження. При нагріві батарея віддає тепло охолоджувальній рідині, що біжить численними каналами, а потім охолоджується через радіатор, як в звичайному авто. Це тепло може бути використане і для обігріву салону.

Силова установка має два електродвигуни рівної потужності: по 150 кВт, або ж 204 к.с. По одному двигуну на кожну вісь. Разом ця парочка з 408 кінськими силами та крутним моментом в 660 Нм прискорює кросовер до 100 км/год за 4,9 секунди! Цікаво, що шведи обрали схему з постійним повним приводом. Тобто весь час працюють обидва двигуни.

Volvo XC40 Recharge P8 має функцію керування однією педаллю. В такому режимі, щоб зупинитись, достатньо відпустити педаль акселератора і авто само буде гальмувати до повної зупинки. Максимальна швидкість, як і в усіх «електричок» тут обмежена. У Volvo вирішили, що 180 км/год – цілком пристойна верхня межа швидкості.

А як там справи в універсальності? Хоча батарея і знаходиться під підлогою, проте вона не з’їдає рівень дорожнього просвіту. Кліренс в XC40 Recharge P8 нічогенький та складає 176 мм. Та й з об’ємом багажнику все добре. Основний багажник, як і в звичайного XC40, має об’єм 414 л. Додаткові ніші дають 63 л для різних речей, а під капотом ще один невеликий відсік на 31 л, де зручно зберігати, наприклад, дроти для зарядки авто.

До речі, про зарядку.  Volvo XC40 Recharge P8 може отримувати струм від швидкісних зарядних станцій потужністю до 150 кВт! З такою станцією електричний Volvo зміг би відновити заряд батареї з 0 до 80% за 40 хвилин. Та таких станцій в Україні поки обмаль. А от зарядок на 50 кВт вдосталь. На них, за даними Volvo, зарядка займе 120 хвилин.

В Україні ціна нового Volvo XC40 Recharge P8 стартує з відмітки біля 48 340 євро. Це немало для компактного кросоверу, та зважте що ціна вже за повнопривідну машину з батареєю на 78 кВт. Чи є в такого авто майбутнє в Україні? 40 людей, що вже передзамовили такі авта, вважають що точно є.

Інші новини

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.