Ford Focus Active. Другий тест-драйв претендентів "АвтоРоку 2020"
Focus створено на новітній платформі C2. Завдяки використанню високоміцних сталей та легких сплавів новий Focus став одночасно більним та легшим. Сімейство Ford Focus нової генерації до впізнаваного дизайну та витонченої керованості додало неабияку різноманітність, щоб охопити якомога більше людей з різними вимогами до характеру свого авто.
“Наш абсолютно новий Ford Focus – це вершина технології та привабливості водіння у своєму сегменті”, – сказав Джо Бакай, віце-президент із розвитку продуктів, Ford of Europe. «Шанс побудувати абсолютно новий автомобіль із чистого аркуша виникає не часто. Ми схопили його обома руками, щоб розробити найкращий сімейний автомобіль середнього розміру, який тільки можна купити.”
Так крім версій з різними кузовами седан, хетчбек та універсал додались такі комплектації, що виразно демонструють характер: стримано-практичний Trend, люксові Titanium та Vignale, спортивний ST-Line та кросовер Active. Отанні дві відрізняються особливо. Так версія ST-Line має занижену та переналаштовану на активний драйв підвіску. А версія Active окрім обвісу в стилі SUV, що складається встаки на передньому бампері та чорної нижньої частини, наклоадок на порогах, арках крил та задньому бампері авто також має збільшений на 30 мм кліренс.
Для нового Focus пропонується широка гама бензинових і дизельних моторів. Перші представлені 1,0 і 1,5-літровими агрегатами потужністю від 85 до 182 к.с. Другі – 1,5 – і 2-літровими турбодизелями потужністю від 95 до 150 к.с. Працювати в тандемі вони можуть з 6-ступінчастою «механікою» або 8-діапазонним «автоматом». В останнього надзвичайно оригінальний селектор перемикання. Це не звичайний важіль, а диск, що має кілька положень при обертанні: P, R, N, D та M.
На нашому тесті з-поміж всіх варіантів був представлений хетчбек в версії Active 1,5-літровим турбодизельним двигуном на 120 к.с. та 300 Нм крутного моменту. В версії з 6-ступеневою механічною коробкою передач цей хетчбек весь час спонукає до активного драйву.
А наявність вибору режимів руху, що керуються одним натисканням кнопки біля важіля перемикання передач, дозволяє зробити поведінку Focus Active більш спортивною, чи економічною або навіть покращити його прохідність.
Нарешті, Ford Focus 2019 поставлено інформаційно-розважальний комплекс Sync 3 з підтримкою Apple CarPlay, Android Auto, акустика Bang & Olufsen з десятьма динаміками і бездротова зарядка для гаджетів.
Оснащення Ford Focus багате і різноманітне: наприклад, воно охоплює активні аеродинамічні жалюзі в радіаторних решітках, адаптивні фари, проекційний екран, активний круїз-контроль із функцією розпізнавання дорожніх знаків, помічник активного маневрування, асистент паркування останнього покоління, система екстреного гальмування, яка здатна розпізнавати пішоходів і велосипедистів, функція поставарійної зупинки, камера заднього виду тощо.
Серед надзвичайно оригінальних та корисних – система захисту дверей на парковці. При відчиненні дверей Focus автоматично висуваю накладку, що фіксується на кромці дверей і захищає фарбу Фокуса та сусіднього авто від пошкодження.
🤗Ford Focus Active дружелюбний до учасників дорожнього руху. У разі відкриття дверей на тісній парковці – з них блискавично висувається спеціальна накладка, що захищає лакофарбне покриття від пошкоджень.#автороку #total #creditagricole
Gepostet von Автомобіль року в Україні am Montag, 21. Oktober 2019