Forester прокладає шлях
Щоб організувати тест-драйв 10 авто-фіналістів в акції «Автомобіль року в Україні 2020» 29 січня напередодні ми вирушили на прокладання траси для тестових SUV.
А поки головна інтрига Автомобіля року ще тримається, хочеться сказати спасибі автомобілю, який в цьому році в конкурсі не брав участі (оскільки дебютував в Україні раніше), але мав до нього безпосереднє відношення.
Subaru Forester. Саме він прокладав все траси для фінальних тестів. І, треба визнати, зарекомендував себе ідеальним членом команди маршалів. Може навіть, злегка надлишково-комфортним, як для робочої конячки, але хто, скажіть, при здоровому розумі і тверезій пам’яті добровільно в зимових поїздках по пересіченій місцевості відмовиться від підігріву керма і зони двірників або системи допомоги при старті на підйомі? Зимовий день короткий – і тут у нагоді стали фари головного світла з функцією адаптивного повороту.
Симетричний повний привід і 22-сантиметровий дорожній просвіт дозволили не тільки залазити в глибокий пісок випробувального полігону, а й впевнено вибиратися назад на твердий грунт сільських доріг. Але цього всього ми очікували від Forester, і можна сказати, що тут він нічим нас не здивував. А ось що стало сюрпризом, так це середня витрата палива при прокладанні та обслуговуванні траси на рівні 9,9 літрів на сотню.
Це, звичайно, трохи більше, ніж обіцяє виробник в заявлених технічних характеристиках. Але набагато менше, ніж ми очікували від 2,5 літрового опозитного двигуна потужністю 184 к.с. з обертовим моментом 239 ньютонометров. До того ж, рухались ми в умовах їзди в дуже рваному темпі по пересіченій місцевості з дуже частими зупинками та стартами.