24.06.2020
Mercedes GLA

Mercedes GLA

Акція Автомобіль року в Україні autoroku.ua продовжує огляд новинок. І зараз ми пропонуємо огляд потенційного учасника Mercedes GLA.

Новий Mercedes GLA створений на платформі MFA (Modular Front Architecture) другого покоління. На цій платформі, призначеній для передньо- та повнопривідних моделей, створені A-Class і A-Class Sedan, CLA і Shooting Brake, GLB. Її особливість в тому, що вона від початку розрахована на використання не тільки двигунів внутрішнього згоряння, але й гібридних установок.

Новий GLA істотно збільшився у розмірах а також отримав більш SUV-івські пропорції кузову, тоді як попередник був більше подібним до високого хетчбека. Цікаво що новий дизайн виявився ще й надзвичайно ефективним з точки зору оптічності. Коефіцієнт лобового опору складає Cd 0,28, що для SUV – чудовий результат.

Салон

Інтер’єр новинки дуже подібний до салону A-Class, але має свої елементи. В топовій версії салон GLA оснащується двома екранами діагоналлю по 10,25 дюйми. Новий GLA, як всі новинки марки, отримав фірмову інфорозважальну систему  MBUX.

Цікавою функцією стала наявність режиму підготовки до автомийки. Варто натиснути кнопку і самостійно зачиняються всі вікна, люк, деактивується автоматичне вмикання «двірників» та кліматична система переходить в режим рециркуляції повітря.

В салоні стало просторіше. Зокрема над головами передніх пасажирів стало на 22 мм більше місця. Цікаво що над головою пасажирів заднього ряду стало на 6 мм менше місця, однак дуже суттєво збільшився запас місця для ніг (+116 мм).

Об`єм багажного відділення отримав на 14 л більший об’єм. Для зільшення об’єму багажнику можна не тільки скласти спинки задніх сидінь, які розділені у пропорції 40:20:40, але і посунути вперед на 140 мм задній ряд сидінь.

Двигуни та КП

На момент запуску для моделі пропонуються бензинові та дизельні версії. Незабаром з’явиться і плагін-гібрид.

Базовою стане модифікація GLA200, яка оснащена бензиновим двигуном 1,33 л із безпосереднім впорскуванням палива та турбонадувом. Незважаючи на скромний об’єм цей двигун видає потужність у 163 к.с. та 250 Нм тяги. При цьому його витрати пального у комбінованому циклі складають лише 5,6 л/100 км.

Версія GLA 35 4Matic AMG оснащена 2,0-літровим бензиновим двигуном з турбонадувом. Максимальна потужність його складає 306 к.с. а крутний момент – 400 Нм. Для порівняння, ще недавно такі показники видавав двигун 5,0-літровий атмосферний V8.

Окремо позіціонуються версії AMG 45 4Matic+ та AMG 45S 4Matic+ що мають 2,0-літрові двигуни, “роздуті” до 387 та 421 к. с. відповідно.

Дизельні модифікації мають однаковий об’єм в 2,0 л, але в залежності від налаштувань розвивають від 116 до 190 к.с.

Стосовно коробок передач, то для моделі пропонується лише автоматична трасмісія. В версії GLA200 це 7-ступеневий робот, а для більш потужних пропонується нова 8-швидкісна АКП.

Привід та підвіска

Нове покоління GLA отримало версій як з переднім, так і повним приодом 4MATIC. GLA може бути обладнаний системою постійного приводу на всі колеса 4MATIC з повністю змінним розподілом крутного моменту як опція. Міжосьовий диференціал вбудовано в коробку передач. Особливість цієї муфти, що її 6 дисків счеплення мають вуглецеве покриття, за рахунок чого зчеплення може витримувати до 1000 Нм крутного моменту! Муфта має електромеханічний механізм керування (у попередника була гідравлічне). перевага такого типу керування в тому, що воно допомагає бульш точно керувати розподілом тяги і незалежить від обертів двигуна (було необхідно для тиску в гідравлічній системі попередника). Крім того, система з електричним керуванням дозволяє знінювати розподіл тяги превентивно, наприклад при старті, коли автомобіль ще навіть не зрушив.

Ця конфігурація повного приводу дозволяє водієві використовувати перемикач DYNAMIC SELECT для вибору характеристик 4MATIC. Доступні три передвстановлених. У звичайному режимі руху програма “Еко/Комфорт” базується на розподілі 80:20 (переднє вісь: задня вісь), а в режимі “Спорті” крутний момент розподіляється 70:30. У режимі “Бездоріжжя” диференціал блокується і ділить тягу в пропорції 50:50. На мультимедійному дисплеї можна викликати анімацію дорожньої ситуації. Реалістичне представлення градієнта, кута нахилу та технічних налаштувань допомагає водієві правильно судити про маневри.
При бажанні можна увімкнути “позашляховий круїз-контроль” (DSR), що дозволяє автоматично дотримується швидкості у діапазоні від 2 до 18 км/год.

Системи допомоги та безпеки

У GLA є найновіші системи допомоги в русі, що забеспечують водієві комплексну підтримку і таким чином забезпечують один з найвищих стандартів активної безпеки в сегменті компактних автомобілів. Найновіші функції пакету допомоги водінню Driving Assistance Package включають, наприклад, функцію допомоги при маневрууванні, функцію аварійного коридору, функцію попередження виходу та попередження при виявленні пішоходів біля “зебри”. Загалом коплекс налічує 9 систем.

Ціна

Продажі новинки в Україні вже розпочались . Цінник моделі Mercedes-Benz GLA стартує з відмітки 931 243 грн.

 

Як ви вважаєте, які шанси у цієї новинки в авторів 2021? Залишайте ваші коментарі facebook.com/autoroku

 

Тип кузова Хетчбек
Дверей/місць 5/5
Габарити Д/Ш/В, мм 4410/1834/1611
Колісна база, мм 2729
Об’єм багажника, л 435
Двигун GLA 200 GLA 250 GLA 35 4Matic AMG AMG 45 4Matic+ AMG 45 S 4Matic+ GLA  180d GLA  200d GLA  220d
Тип бенз. з безпос. впр., турбо диз. з безп. впр. турбо
Об’єм, л 1,33 2,0 2,0 2,0 2,0 2,0 2,0 2,0
Потужність, к.с. 163 224 306 387 421 116 150 190

Інші новини

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.