Українська прем'єра п'ятої генерації Volkswagen Caddy
Сучасніший, більш цифровий та із зручнішою організацією простору – таким став новий Caddy. Він пропонує новий дизайн, нові системи допомоги водієві, цифрову панель приладів Digital Cockpit і мультимедійну систему з можливістю модернізації до панелі приладів Innovision Cockpit з підтримкою мобільних онлайн-сервісів.
Салон
Новий Caddy може похизуватися не лише сучасною передньою частиною зі стільниковою структурою, але й інноваційними функціями, до яких, зокрема, належить безкоштовний базовий пакет We Connect. Завдяки панорамному скляному дахові (опція) відтепер в салоні Caddy ще більше денного світла. Як опція світлодіодні фари й задні ліхтарі, а також світлодіодне освітлення салону. Для Caddy вперше доступні система доступу без ключа Keyless Advanced і зовнішні дзеркала заднього виду з електричним регулюванням, складанням та обігрівом.
У салоні Caddy за допомогою дисплея мультимедійної системи діагоналлю 25,4 см (10 дюймів) можна керувати різними функціями навігації та мультимедіа, а також клімат-контролем чи мобільними онлайн-сервісами від We Connect. Є можливість модернізації дисплея мультимедійної системи з панеллю приладів Digital Cockpit на цифрову панель приладів Innovision Cockpit.
В новому Caddy система голосового керування дає змогу приймати виклики, обирати радіостанцію або визначати пункт призначення для навігаційної системи. Цими функціями можна також керувати за допомогою клавіш багатофункціонального керма.
Салон нового Caddy зазнав цілковитого оновлення. Підвищений комфорт для пасажирів забезпечує сидіння ergoComfort, відзначене сертифікатом спілки AGR. На додачу до регулювання положення по довжині та висоті, глибини й нахилу подушки, регулювання спинки й підголівника, сидіння ergoComfort оснащене поперековою підтримкою з електричним регулюванням у чотирьох напрямках. Крім того, новий Caddy отримав пристрої доведення з електроприводом для бокових зсувних дверей та кришки багажного відсіку, систему вентиляції салону й розетку 230 В.
Двигуни та трансмісія
Для нового VW Caddy пропонуються чотири двигуни. Хоча, якщо бути точними, то один бензиновий двигун 1.5 TSI (114 к.с.) та три варіанти турбодизельного двигуна 2.0 TDI (75-122 к.с.). Новий Caddy отримав удосконалену систему нейтралізації відпрацьованих газів: технологія Twindosing дає змогу відчутно знизити рівень викидів NOX двигунів TDI.
Для моделі пропонуються як механічна 6-ступенева, так і автоматична 7-ступенева коробки передач DSG. Для найпотужнішої турбодизельної версії крім переднього приводу в якості опції доступний повний привід 4MOTION.
Системи допомоги водієві в новому Caddy тепер включають асистент зміни смуги «Side Assist», асистент руху із причепом «Trailer Assist», адаптивний круїз-контроль й асистент водіння «Travel Assist» з асистентом руху в екстрених ситуаціях «Emergency Assist».
Двигун | 1.5 TSI | 2.0 TDI | 2.0 TDI | 2.0 TDI |
Тип | бенз. з безп. впр., турбо | диз. з безп. впр., турбо | диз. з безп. впр., турбо | диз. з безп. впр., турбо |
Об’єм, см. куб. | 1498 | 1968 | 1968 | 1968 |
Потужність, кВт (к.с.)/об. хв. | 84 (114)/4500-6000 | 55 (75)/2250-4500 | 75 (102)/2750-4250 | 90 (122)/2750-4250 |
Крутний момент, Нм/об. хв. | 220/1750-3000 | 250/1375/2000 | 280/1500-2500 | 320/1600-2500 |
Трансмісія |
||||
Тип- та к-ть ступеней | мех-6./DSG-7 | мех-6. | мех-6. | мех-6./DSG-7 |
Привод | передній | передній | передній | передній/повний |
Динамічні показники |
||||
Максимальна швидкість, км/год | 180 | 155 | 173 | 185 |
Прискорення 0-100 км/год, с | 11,1 | 16,7 | 12,6 | 10,5 |
Витрати пального в змішаному циклі, л/100 км | 5,5 | 4,4 | 4,5 | 4,6 |