11.10.2021
Відбувся другий попередній тест-драйв претендентів в акції «Автомобіль року в Україні 2022»

Відбувся другий попередній тест-драйв претендентів в акції «Автомобіль року в Україні 2022»

На початку жовтня погода нам подарувала кілька сонячних та затишних днів. І ось в один з таких днів, 8 жовтня, відбувся черговий, другий за рахунком тест-драйв претендентів на звання «Автомобіль року в Україні 2022». В ньому взяли участь 11 автомобілів.

Майданчиком для старту тест-драйву стала гостинна локація «Master Burger», що розташувалась в Арена Сіті, поблизу Бесарабського ринку. Смачна кава та фірмовий бургер стали чудовим початком напруженого тестового дня для представників компаній-імпортерів авто, та членів Експертного журі акції.

Щоб безпечно виїхати з центра міста колоною з 11 автомобілів-претендентів нам знадобився супровід двох авто патрульної поліції. Ми щиро вдячні за цю допомогу, адже питання безпеки є одним з важливих напрямків, які пропагує «Автомобіль року в Україні».

За містом колона авто-претендентів рушила у вільному режимі до місця проведення тесту – заміського комплексу відпочинку Sosnovel. Комплекс розташовано в 40 кілометрах від Києва, поблизу села Жукін. Поруч наші маршали проклали мальовничу трасу для кросоверів, та дорогу для випробовувань  легковиків.

Цього разу на тесті з 11 авто було представлено 8 кросоверів та 4 легкові моделі. Та не все так просто. Але про це трохи згодом.

Компактний Citroen C3 Aircross був найкомпактнішим представником сегменту SUV на нашому тесті. Його войовничо оскалена решітка радіатора, виразні накладки на бамперах та кліренс у 17 см роблять його надзвичайно впізнаваним, практичним та багатофункціональним авто.

Цікаво що його побратим Citroen C4, який став однією з найочікуваніших новинок в сегменті… Стоп. А в якому ж він сегменті? Попри виражені елементи, притаманні кросоверам, такі як висока поясна лінія, захисні накладки по нижній частині кузова цю модель позіціонують як легкову. Тобто це не кросовер, а крос-хетч, як звуть модель самі фрацузи. Розбиті дороги на випробовувальній трасі були слушним місцем, аби відчути роботу підвіски  PROGRESSIVE HYDRAULIC CUSHIONS.

Ще один француз вже відомий нашим читачам. Це DS7 Crossback. Минулого року він отримав головну нагороду в номінації «Дизайн».  А цього року модель бере участь як плагін-гібридна автівка, а саме версія E-Tense. Силова установка складається з бензинового двигуна на 200 к.с. та пари електродвигунів. Сумаркна потужність гібридної установки сягає 300 к.с. Виключно на електричній тязі DS7 Crossback E-Tense може подолати до 50 км, за допомогою батареї на 13.2 кВт*год.

Новий Haval H6 показав як сильно змінились китайські кросовери за останні роки. Створений на платформі L.E.M.O.N. він легший, та потужніший за попередника. В авто поєднуються гарна прохідність, завдяки повному приводу та кліренсу в 19 см, та сучасні технології. Адже авто має набір функцій активної безпеки, що забезпечують автономне водіння рівня L2.

Представником самобутніх рішень японських інженерів став компактний Honda Jazz Hybrid. Під капотом Jazz бензо-електрична силова установка, що складається з бензинового двигуна 1,5 л та  тягового електродвигуна. Цікаво те, що саме електромотор є основною рушійною силою, а бензиновий двигун фактично виконує роль генератор електроенергії. За рахунок такого рішення вдалось досягти показника економічності в 2,5 л/100 км в місті.

Справжньою зіркою тесту став новий седан Mercedes-Benz C-class, до якого вишикувалась найбільша черга бажаючих протестувати. Потужний, проте економічний, він показує новий рівень стандартів авто преміального сегменту. 1,5-літровий турбований двигун у поєднанні з повним приводом 4MATIC забезпечили покращення прискорення та керованості. А заміський асфальт надав можливість оцінити роботу багатоважільної підвіски.

Поруч на лінії тест-драйву розташувався найкомпактніший електрокросовер з лінійки Mercedes-EQ – EQA. На тесті він представлений версією EQA 250. Вона оснащується батареєю на 66,5 кВт, що живить електродвигун, розташований на передній осі. Для зарядки електрокару на локації ми встановили зарядну станцію від партнеру – зарядної мережі Ionity. Станція має два конектори з потужністю по 7 кВт, та роз’єм на 22 кВт змінного струму.

Оновлений спортивний кросовер Mitsubishi Eclipse Cross продемонстрував свій запальний характер, та новий дизайн. Чергування асфальту та грунтового покриття дозволило експертам оцінити роботу повного приводу Super All Wheel Control (S-AWC), який покращує керованість авто.

А от новий яскравий кросовер Opel Mokka зачарував своїм оригінальним дизайном, та спортивними пропорціями кузову. Співвідношення налаштувань підвіски, 130-синого двигуна, що видає 230 Нм тяги перетворило кросовер на горячий та універсальний автомобіль.

Його повна протилежність – великий Peugeot 5008. Він демонстрував, яким має бути справді багатофункціональний сімейний автомобіль. 5008 поєднує в собі діаметрально протилежні якості. Машина виглядає стрімко та навіть агресивно, але має 7 місць та величезну колісну базу в 2,84 метри. Під капотом потужний двигун на 180 сил, проте він витрачає навіть в місті напрочуд мало – лише 5,3 літри на 100 км.

І нарешті нове покоління Subaru Outback. Якби ми прокладали позашляхову трасу, орієнтуючись саме на нього, то мабуть вона була б справжньою полосою перешкод. А як інакше стримати потенціал машини з легендарним повним приводом та кліренсом під 20 см? Проте, багато уваги в новинці приділено не лише, та не стільки офроаду, а в першу чергу безпеці. Зокрема роботі нової генерації комплексу систем активної безпеки EyeSight.

Та це не всі авто, що працювали на трасі. Щоб прокласти дороги на асфальті, та поза його межами ми скористались нашими сефетікарами. Важча робота та їзда по первинній прокладці трас, а також контроль за ходом заїздів на трасі для кросоверів дістався Subaru Forester. Проте навіть він був не звичайний, а з гібридною силовою установкою.

Роль швидкого та зручного траспорту, який допомогав в організаційних питаннях дісталась кросоверу JAC S4 з 1,5-літровим турбо двигуном.

Нагадаємо, що голосування Громадського журі почнеться в грудні, а до того часу нас чекає ще один попередній тест цікавих новинок. Всього в акції цього року очікується біля сотні новинок!

Партнерами другого попереднього тест-драйву акції «Автомобіль року в Україні 2022» стали:

Генеральний партнер компанія “Тотал Україна”

Фінансовий партнер- Credit Agricole bank

Страховий партнер- страхова компанія ARX

Офіційний партнер дитячої безпеки – Cybex

Далі буде!

 

Інші новини

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.