01.04.2021
Огляд Hyundai Venue

Огляд Hyundai Venue

Venue – це нова модель компактного кросоверу Hyundai, що замінила на ринку Creta. Власне, це не заміна, так як Creta трохи більша, та на багатьох ринках ці моделі продаються паралельно. Та в Україні з приходом моделі Venue від Creta вирішили відмовитись.

Дизайн

Venue отримала досить оригінальний образ. В неї коротки кузовні звиси, високий кузов, та досить крутий кут нахилу лобового скла, як в справжніх позашлявиків. Вона дуже самобутна, можливо навіть трохи занадто. Тому що її стилістика не співпадає з оформленням нової лінійки Hyunadi, представниками якої стали нові Santa Fe, Tucson та Elantra. Стилістично модель найближча до оновленного Accent. Та це власне і не дивно. Саме ці дві моделі споріднені за технічною частиною. В них спільні двигуни, коробки передач та підвіски. Щоправда в Україні Accent з 1,6-дітровим двигуном наразі не пропонується.

Концепція новинки Venue витримана в сучасному тренді міських кросоверів: компактні розміри, зухвала стилістика з виразними елементами та відносно проста технічна частина, що стосується позашляхових можливостей.

Салон

Однією з “фішок” найбагатшої комплектації є комбіоване забарслення кузову, та двокольоровий салон з синім та сірим пластиком. Верхня частина салону темно-синя, в тому числі і кермо, а нижня частина – сіра.

Посадка за кермом досить своєрідна. Сидиш вертикально, але при цьому лінія бокового скла досить висока, тобто на рівні плечей навіть трохи вище. До того ж вертикальне розташування лобового скла створює відчуття, що ти їдеш на якомусь масивному позашляховику.

В салоні найпростішої версії Express на центральній консолі невеликий монохромний дисплей на на 3,8-дюйми. А в решті двох – кольоровий тачскрін на 8″ з android auto то apple carplay. Не очікував побачити в авто такого цінового сегменту не тільки триступеневий підігрів передніх сидінь, але й підігрів керма. Тим більше неочікувано побачити це не тільки в топовій, але й середній комплектаціях.

Незалежно від комплекстації у Venue є селектор вибору режиму водіння та покриття. Він змінює налаштування органів керування, автоматичної коробки передач та системи стабілізації. У нього є кілька режимів звичайні дорожня це нормальний, економічний та спортивний. А для руху на дорогах з поганим покриттям є додаткові позашляхові налаштування. Щоб активувати їх потрібно натиснути на селектор. Тоді можна обрати додаткові режими для руху по снігу, бруду чи піску.

Якщо розглядати автомобіль в якості сімейного, то можна сказати що Venue досить практичний. Наприклад спинки передніх сидінь на своїй задній поверхні мають пластикові покриття. За рахунок цього їх легко витирати і чистити, навіть якщо діти замурзали їх ногами.

Цікаво вирішено організація багажника. Кришка багажника непросто дістається і вставляється в потрібне положення. Її можна рухати по спеціальних направляючих. За рахунок цього її можна не тільки поставити вище чи нижче, але, також можна розташувати її вертикально уздовж спинок задніх сидінь і тим самим багажник не обмежувати по висоті і перевозити в ньому високі речі. Наприклад, кошики або квіти, як це зробили ми.

Двигуни та КП

Для моделі Venue в Україні пропонується два варіанти технічного оснащення. Двигун – єдиний. Це 1,6-літровий бензиновий агрегат з системою розподіленого впорскування палива. Такий двигун видає 123 к.с. потужності. А ось коробки передач на вибір можуть бути 6-ступеневою механічною, або 6-ступеневою автоматичною. Остання – це класичний гідромеханічний «автомат».

Тестова машина має під капотом мотором 1.6 MPI та “автомат”. В цьому тандемі відчутно простежується характер міського авто. Передачі досить короткі, що забезпечує автомобілю динамічний старт.  Venue бадьоро набирає швидкість. На трасі відчуває що після швидкості у 100 кілометрів на годину в машині вже не вистачає високих передач, оберти мотора досить високі. За рахунок того, що в моделі лише пердній привід в місті вона демонструє цілком очікуваний апетит в 9,2 л/100 км, що нормально для авто с бензиновим атмосферним двигуном, та автоматичною коробкою передач.

Підвіска

Як ми вже зазначили раніше, підвіска Venue споріднена за конструкцією з акцентівською. Це стійки МакФерсон на передніх колесах, та напівзалежна підвіска з балкою – на задніх. Дорожній просвіт в Venue складає 170 мм, що не багато для кросовера, зате в купі з досить жорскою підвіскою Venue демонструє гарну поведінку на дорозу ті стійкість при швидкій їзді.

Системи допомоги та безпеки

Що стосується сучасних систем активної безпеки, то тут Venue виглядає досить консервативно. В нього не пердбачені системи слідкування за розміткою, чи активний круїз контроль. Це цілком пояснюється тим, що такі опції вкрай рідко замовляють на авто цього цінового діапазону. Арсенал систем безпеки однаковий, незалежно від комплектації. В нього входять 6 подушок безпеки, антиблокувальна система гальм, система стабілізації курсової стійкості ESC та система допомоги при старті в гору Hillstart Assist Control (HAC).

Ціна, конкуренти та початок продажу

В Україні модель Hyundai Venue продається від початку 2021 року. На ринку за розміром та ціною модель конкурує з такими моделями як Ford Ecosport, Kia Stonic, Nissan Juke, Suzuki Vitara. Ціна Hyundai Venue коливається в залежності від комплектації від 524 600 грн до 632 000 грн.

Як ви вважаєте, які шанси в цієї новинки в АвтоРоку 2022? Залишайте ваші коментарі на facebook.com/autoroku

Тип кузова Хетчбек
Дверей/місць 5/5
Габарити Д/Ш/В, мм 4040/1770/1565
Колісна база, мм 2520
Об’єм багажника, л 355

 

Двигун 1.6 MPI
Тип Бенз. з розп. впр., турбо
Об’єм, см. куб. 1591
Потужність, кВт (к.с.)/об. хв. 90 (123)/6300
Крутний момент, Нм 151/4850
Коробка передач Мех. 5-ст. Авт. 6-ст.
Тип привода Передній
Макс. Швидкість, км/год 181
Прискорення 0-100 км/год, с 11,2
Витрати пального (комбін.), л/100 км 7,0 7,2

 

 

Інші новинки 2020-2021

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.