Audi e-tron

Перший серійний електромобіль марки Audi став справжнім викликом для ринку. Середньорозмірний кросовер обладнано акумуляторною батареєю на 95 кВт*год. За даними заводу він може проїхати на одній зарядці до 411 км. Модель має можливість швидкої зарядки на станціях потужністю до 150 кВт. Це дозволить зарядити батарею на 80% менше ніж за пів години.

Одне з революційних рішень, що застосовано в e-tron – камери заднього обзору замість дзеркал. Таке нетривіальне рішення дозволило зменшити коефіцієнт лобового опору повітрю. Він складає 0,27 в порівнянні з 0,28 у версії зі звичайними дзеркалами. 

Завдяки низькому розташуванню батарей, на які припадає істотна частина ваги авто, в e-tron дуже низький центр ваги. За рахунок цього авто має надзвичайно гарну керованість і чудово поводиться на високій швидкості. e-tron має гарну динаміку прискорення. Набір перших 100 км/год потребує лише 5,7 секунд. Це обумовлено тим, що електромотори видають свій пік потужності 408 к.с. та крутного моменту в 664 Нм вже з перших обертів. Максимальну швидкість примусово обмежили відміткою в 200 км/годину.

Наш огляд авто

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.