У цьому році на українському ринку дебютували нові генерації декількох знакових моделей, наприклад, Toyota Corolla, яка претендує на перемогу в «Компактному класі» і побореться за титул «Автомобіль року в Україні 2020»

Toyota Corolla займає в пантеоні моделей Toyota особливе місце. Виробництво першого покоління стартувало в 1966 році, а в 1997-му Toyota Corolla стала найбільш продаваним в світі легковим автомобілем, обігнавши знаменитий Volkswagen Beetle. Дебют нинішньої 12-ї за рахунком генерації відбувся в минулому році. Новинка отримала три варіанти кузова – 5-дверний хетчбек, універсал і седан, причому, хетчбеку повернули ім’я Corolla замість колишнього Auris.

Ще однією особливістю нового покоління Corolla є лінійка двигунів, з якої на догоду екології прибрали дизельний мотор, а натомість запропонували відразу дві гібридних силових установки, причому, на седані вона встановлюється вперше. Говорячи про моторах, варто відзначити, що в компанії роблять велику ставку на гібридні силові агрегати, які займають значну частку ринку в загальних продажах Toyota. Але у шанувальників традиційних ДВС немає приводу для занепокоєння – для хетчбека і універсала пропонується 1,2-літровий турбований мотор, а покупці седанів зможуть вибрати в якості альтернативи гібриду 1,6-літровий атмосферний мотор.

Всі три варіанти Corolla відрізняються самобутнім дизайном, але оформлення передньої частини седана відрізняється від споріднених хетчбека і універсала. На думку маркетологів основними покупцями седанів будуть люди старшого віку і більш високого соціального статусу, тому зовнішній вигляд моделі зробили більш рафінованим. За стилістикою седан нагадує флагманську модель Camry за рахунок характерною широкої облицювання радіатора з великою кількістю горизонтальних планок.

Інтер’єр виглядає досить привабливо і органічно. На догоду чистим і простим лініях дизайнери мінімізували кількість кнопок, а верхню частину відокремили від центральної консолі, що дозволило полегшити вигляд приладової панелі. У ніші на центральній консолі передбачено місце для бездротової підзарядки смартофону. Для зручності перевезення довгомірного багажу спинки заднього ряду складаються в пропорції 40/60, а об’єм багажного відділення складає 471 літр.

Гібридний силовий агрегат четвертого покоління складається з 1,8-літрового бензинового ДВС, електромотора потужністю 53 кВт, гібридну безступінчатим трансмісії e-CVT з електронним управлінням і нікель-метал-гидридной батареї.

Привід здійснюється на передні колеса. Сумарна потужність силового агрегату становить 122 к.с. Все в цій версії підпорядковано ідеї захисту навколишнього середовища і налаштовує на спокійний і розмірений стиль водіння.

Бензиновий 1,6-літровий мотор розвиває потужність 132 к.с., а крутний момент досягає свого максимального значення (159 Нм) при 4200 об / хв. Він може оснащуватися як 6-ступінчастою «механікою», так і варіатором Multidrive S.

Більш жорсткий кузов, знижений центр ваги і задня підвіска – все це робить управління нової Corolla більш приємним, ніж у попередниці. І, звичайно ж, відчувається, що при створенні машини основний акцент був зроблений в першу чергу на комфорті.

Залишайте ваші коментарі про цей автомобіль на нашій сторінці в Facebook.

Професійне журі продовжує тестрованіе авто-претендентів. Нагадуємо, що голосування за «Автомобіль Року в Україні 2020» розпочнеться 29 листопада і триватиме до 12 січня 2020 року на сайті autoroku.ua.

Технічні характеристики
Тип кузова седан
Дверей / місць 4/5
Габарити, Д / Ш / В, мм 4630/1780/1435
База, мм 2700
Дорожній просвіт, мм 150
Маса споряджена, кг 1385
Об’єм багажника, л 471
Тип двигуна бенз. с розп. впр.
Роз. і к-ть. цил. / кл. на цил. R4/4
Об’єм, см куб. 1798
Потужність, кВт (к.с.) / об / хв 72(98)/5200
Макс. кр. мом., Нм / об / хв 142/3600
Тип приводу 90 (122)
КП 53 (72)
Максимальна швидкість, км / год 163
Розгін 0-100 км / ч, з передній
Расх. траса-місто, л / 100 км гібридна e-CVT