30.01.2020
Тест 10 авто-фіналістів акції «Автомобіль Року в Україні 2020»

Тест 10 авто-фіналістів акції «Автомобіль Року в Україні 2020»

Залишився лише один крок до визначення переможців акції «Автомобіль Року в Україні 2020». Журналістське журі 29 січня провело тест 10 авто-фіналістів, щоб остаточно визначитись кого з них обрати фаворитами.

Місцем старту тест-драйву цього разу став АЗК нашого паливного партнера Glusco. Члени журналістського журі мали змогу поспілкуватись, випити запашної кави та з’їсти свіжий круасан.

Нагадаємо, що голосування Громадського журі завершилось 12 січня. Переможці акції «Автомобіль Року в Україні 2020» буде визначений за сумою голосів Громадського та Журналістського журі. Експерти випробовують на звивистих приміських трасах динамічні характеристики, керованість та комфорт п’яти претендентів на звання «Легковий автомобіль року 2020». Місцем провеення тест-драйву було обрано комплекс “Gintama briz” та зручність розташуванння (лише 40 км від Києва) та наявність поруч як чудових асфальтових доріг, так і лісових трас для SUV

Генеральним спонсором акції “Автомобіль року в Україна 2020” виступила компанія Total. Віктор Сержан, менеджер з маркетингу «Тотал Україна», як і всі автомобілісти, з нетерпінням чекає результатів:

«Total вже не перший рік активно підтримує і спонсорує акцію« Автомобіль року в Україні». І ми дуже раді тому, що можемо бути причетні до такої великої події. Це не просто голосування «для галочки» – за допомогою такої акції українці, можна сказати, обирають, які автомобілі будуть їздити на наших дорогах. Адже авто-переможці автоматично стають затребуваними. Так що ми дуже чекаємо результатів ».

І суперники за звання кращого авто на скільки сильні, на стільки ж і різні.  Навіть такі схожі за компоновкою міські Ford Focus, Mazda 3 та Toyota Corolla мають кожен свою родзинку.

Ford Focus на додаток до витонченої керованості пропонує шалене різноманіття модифікацій (седан, хетчбек та універсал) та версій і комплектацій (ST-Line, Active, Titanium та Vignale).

Гаряча японська красуня Mazda 3 має свою фішку. Дизайн седану та хетчбеку відрізняються як тихий сонячний день, та гаряча ніч. Краса зовнішності та вишуканого салону авто відзначена призом «Red Dot Design Award».

Toyota Corolla наразі пропонується в кузові седан. І за останній час це напевне найкрасивіша Corolla. Та особливу увагу в новій генерації заслуговує не тільки оформлення авто. Corolla запропоновано як в звичайній версії з бензиновим двигуном, так і з гібридною бензоелектричною силовою установкою.

Citroen Berlingo – зовсім не схожий на трьох попередніх претендентів. В нього своя філософія, що акцентує увагу на зручності. Він доречний в будь якій ситуації. Великий салон, місткий багажник, чудова ергономіка робочого місця водія та економічні двигуни.

Інший «француз» на свій лад бореться за серця журі. Peugeot 508 це п’янкий коктейль зі сміливого дизайну, ефектного та зручного салону і сучасних технологій.

Навіть трохи жаль представників Журналістського журі, бо вони в решті решт все ж мусять обрати з цих п’яти авто лише одне. Та на цьому їх робота буде виконана лише на половину. Залишиться обрати також хто з п’яти SUV має найбільш чеснот, аби носити звання «Кросовер/SUV 2020».

Двоє з претендентів на це звання мають близьку філософію для міських мешканців. Бо сьогодні SUV це не стільки можливість порпатися в багнюці, скільки практичність та ефективність. Citroen C5 Aircross  та Opel Grandland X доводять що підвищена прохідність зовсім не означає автоматичну нагальну потребу в повному приводі. І хоча концептуально ці авто де в чому мають спільні риси, проте темперамент в них зовсім протилежний. Citroen апелює до прибічників неординарності, яскравого стилю та сміливих рішень. Тоді як в арсеналі Opel стриманість, лаконічність та доцільність.

Близько до них за компоновкою Toyota RAV4. Вона так сильно не схожа на свого попередника не тільки зовні. Виразні форми та міцний характер неначе проступають міцними м’язами під поверхнею металу кузова. Але під ним приховуються ще й сучасна гібридна силова установка з бензинового двигуна та електромотору.

І нарешті два діаметрально протилежних конкуренти: великий та потужний Ford Ranger та верткий і компактний Suzuki Jimny.

Перший має довжину кузова понад 5 метрів, потужний дизельний двигун на 420 Нм тяги та модерний 10-ступеневий «автомат». Тоді як Jimny легкий, з малою колісною базою та великим кліренсом.

Jimny не велетень, проте здатен збити з ніг своєю безмежною харизмою. Обидва цих авто – справжні позашляховики з рамою, повздовжнім розташуванням двигуна та просунутим  повним приводом.

Кого з них оберуть журналісти кращими дізнаємось незабаром!

Інші новини

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.