Mercedes-Benz GLB
У світі активно зростає сегмент SUV, зокрема – компактних. Mercedes недавно представив в цьому сегменті свою новинку – модель GLB. І ось вона вже в Україні. 14 квітня відбулася її презентація, незважаючи на те, що вся країна сидить на карантині. Яким чином? Модель показали у віртуальній презентації, яку можна було спостерігати через соцмережі.
Нова модель Mercedes GLB отримала заводський індекс кузова X247. Це перший компактний Mercedes-Benz в цьому сегменті доступний з сімома сидіннями. На ринку преміальних компактних кросоверів жоден з конкурентів такого не пропонує. А сперечатися за гаманці покупців новий GLB буде з такими суперниками як Audi Q3, BMW X1, Jaguar E-Pace і Volvo XC40. Вартість Mercedes GLB в Україні стартує з позначки 990 083 грн. (33 494 евро) за п’ятимісний передньопривідний Mercedes-Benz GLB 200 і сягає 1 384 236 грн (46 828 евро) за топовий повнопривідний GLB 35 4MATIC *.
Для нашого ринку новий GLB виробляється на заводі в Агуаскальєнтесі (Мексика), а для китайського ринку – в Пекіні.
Салон
При створенні GLB марка активно використовували мотиви більш «дорослих» моделей GLE і G-Сlass. Це помітно не тільки в зовнішності авто, а саме в пропорціях кузова і дизайні світлотехніки, а й оформленні салону. У першу чергу це звичайно ж фірмовий дизайн дефлекторів кліматичної системи і широкі глянцеві поверхні моніторів. Перед водієм розташовується широкоекранна приладова панель, управління і відображення здійснюються через систему MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Цікавою є фунція інформаційно-розважальної системи MBUX Вона має навчати програмне забезпечення та голосове керування, яке можна активувати за допомогою фрази «Привіт, Мерседес!».
Але за стилем не пасує і практичність. В якості опції модель може оснащуватися третім рядом сидінь. На двох сидіннях в третьому ряді можуть розміститися пасажири ростом до 1,68 метра. Другий ряд можна регулювати в поздовжньому напрямку на 140 мм (опція), а в базовій комплектації нахил спинки регулюється в декількох положеннях. Це дозволяє збільшити багажний простір додатково на відчутні 179 літрів.
Привід і підвіска
Для моделі пропонуються тільки автоматично роботизованої коробки передач з двома зчепленнями. Простіші версії оснащуються 7- а більш потужні 8-ступінчастою КП DCT.
Модель пропонується як з приводом тільки на передні колеса, так і з повним приводом 4MATIC. Для повнопривідної трансмісії можна вибрати різні налаштування, в залежності від режиму руху та настрою. В режимі «Еко / Комфорт» крутний момент розподіляється між передніми і задніми колесами в пропорції 80:20, тоді як в режимі «Спорт» тяга ділиться 70:30, а в «Бездоріжжя» – 50:50. На пересіченій місцевості, щоб краще оцінити правильність маневру, допомагає анімація дорожньої ситуації на мультимедійний дисплеї. Реалістичне зображення ступеня нахилу, кута крену і технічних параметрів допомагає правильно вибрати режим руху.
Система контролю швидкості при спуску Downhill-Speed-Regulation (DSR) автоматично підтримує попередньо обрану повільну швидкість між 2 і 18 км / год, яку можна вважати на дисплеї комбінації приладів і проекційному дисплеї (опція).
У Mercedes GLB повністю незалежна пружинна підвіска. В якості опції можна встановити амортизатори регульованої жорсткості DYNAMIC SELECT.
Двигуни
Гамма моторів складається виключно з 4-циліндрових бензинових і дизельних моторів. Молодшою версією бензинових агрегатів є M 282 в GLB 200 з робочим об’ємом 1,33 л з прямім впорскуванням та турбонадувом (витрата палива в змішаному циклі 6,2-6,0 л / 100 км). Для зниження витрати палива в режимі низького навантаження двигун оснащений функцією відключення циліндрів.
Дволітровий двигун M 260 в GLB 250 4MATIC (витрата палива в змішаному циклі 7,4-7,2 л / 100 км). Дволітровий дизельний агрегат (OM 654q) в GLB 200 d / GLB 220 d з АКП з подвійним зчепленням 8G-DCT (витрата палива в змішаному циклі 5,0-4,9) завдяки подальшому розширенню можливостей нейтралізації газів вже зараз задовольняє вимогам RDE (Real Driving Emissions = Викиди в реальних умовах руху) 2-го етапу, які стають обов’язковими з 2020 р і є сертифікованим відповідно до екологічним стандартом Euro 6d.
Системи допомоги і безпеки
Сучасний автомобіль преміального сегмента це не тільки стиль і потужність а й просунуті системи допомоги водієві. Завдяки системам камер і радарів, GLB може прогнозувати ситуацію на дорозі до 500 м вперед і в певних ситуаціях може управлятися частково автономно, наприклад, завдяки зручній налаштуванні швидкості перед поворотами, перехрестями підтримки безпечної дистанції DISTRONIC з використанням карт і навігаційних даних.
Тип кузова | Універсал |
Дверей/місць | 5/5 (7) |
Габарити Д/Ш/В, мм | 4634/1834/1658 |
Колісна база, мм | 2829 |
Об’єм багажника, л | 560/1755 |
Гама двигунів | 200 | 250 | AMG 35 | 180d | 200d | 220d | |
Тип | Бензиновий | Дизельний | |||||
Об’єм, л | 1,4 | 2,0 | 2,0 | 2,0 | 2,0 | 2,0 | |
Потужність, к.с. | 163 | 224 | 305 | 116 | 150 | 190 | |