06.10.2020
Audi e-tron Sportback

Audi e-tron Sportback

Акція Автомобіль року в Україні autoroku.ua продовжує огляд новинок. І зараз ми пропонуємо огляд учасника Audi e-tron Sportback

Модель e-tron Sportback це друга серійна повністю електрична модель від Audi. За рахунок похилої задньої стійки кузова та колісних дисків від 20 до 22 дюймів авто виглядаю значно компактніше аніж є насправді. При довжині 4,9 метри ширина кузову складає 1,93 метри.

Атлетичні елементи дизайну в зоні порогів вказують на розташовану в нижній частині кузова акумуляторну батарею, створюючи в такий спосіб візуальний центр ваги. У передній частині погляд зосереджується на великій восьмикутній решітці Singleframe з вертикальними планками.

Салон

Високотехнологічний автомобіль підкреслює це і своїм салоном. Так e-tron Sportback має віртуальний кокпіт з 12,3-дюймовим дісплеєм замість звичайної комбінації приладів. Цей екран має високу роздільну здатність у 1920х720 пікселів. Також в якості опції можна замовити і проекційний дисплей, який виводить важливу інформацію в поле зору водія, таку як швидкість руху, показчики навігаційної системи та ін.

Як і у всіх великих моделях Audi, e-tron Sportback також має сенсорний MMI операційна система з двома дисплеями. Тактильний та акустичний імпульс підтверджує, коли палець активує функцію. На верхньому 12,1-дюймовому сенсорному екрані драйвер керує інформаційно-розважальні програми, телефонія, навігація та спеціальні налаштування e-tron. Нижній 8,6-дюймовий дисплей використовується для введення тексту та управління зручними функціями та клімат-контролем.

Цікавою та унікальною опцією стали віртуальні дзеркала заднього огляду. Традиційні масивні зовнішні дзеркала в e-tron Sportback поступились компактним камерам заднього огляду. Вони виводять зображення на екрани, що розташувались на дверях, над ручками.

Двигун та КП

В Audi e-tron Sportback існує дві модифікації: 50 quattro та 55 quattro. Вони відрізняються як потужністю двигунів, так і ємністю батарей.

Версія 50 quattro має батарею 71 кВт*год. Потужність пари двигунів 50 quattro складає 230 кВт або 313 к.с., а крутний момент на піку досягає 540 Нм. З такою енергоозброєністю Audi e-tron  Sportback 50 quattro здатен досягати швидкості в 190 км/год. Прискорення до 100 км/год в такої модифікації займає 6,8 секнди.

Більш потужна версія  e-tron Sportback 55 quattro оснащується також літій-іонною батареєю, але більшої ємності – 95 кВт*год. Двигуни в e-tron Sportback 55 quattro сукупної потужності в 300 кВт або 408 к.с. Максимальна тяга цієї версії складає 664 Нм. Максимальна швидкість такої модифікації складає 200 км/год а прискорення до 100 км/год займає 6,6 секунд в звичайному та 5,7 с. в режимі Sport.

Зараджати e-tron Sportback можна вдома за допомогою змінного струму. Потужність вбудованого конвертора складає 11 кВт, але за доплату його можна посилити до 22 кВт. А можна скористатись швидкісними станціями для зарядки. Модель оснащено европейським роз’ємом CCS 2 та підтримує зарядку потужністю до 150 кВт.

Традиційно для електромобілів в e-tronSportback використовується автоматична одноступінчаста трансмісія.

Привід і підвіска

Наявність в обох модифікацій e-tron Sportback приставки quattro означає що всі версії моделі мають повний привід.  Електрична схема quattro склдається з пари електродвигунів, що розташовані відповідно на передній та задній осях. За рахунок цього розподіл тяги між осями та колесами відбувається дуже швидко та надзвичайно точно. В звичайних умовах e-tron Sportback є виключно задньопривідним автомобілем. Передня вісь підключається миттєво якщо зчеплення задніх коліс не достатньо.

За рахунок низького центру ваги та ідеального розподілення ваги авто по осях (50:50) в сумі з миттєвим повним приводом e-tron Sportback має доставляти масу задоволення при динамічній їзді.

Системи допомоги і безпеки

В багатьох ситуаціях на дорогах людина може помилитись, або не помітити небезпеку вчасно. Для того, щоб підстрахувати водія автомобілі мають сучасні системи активної безпеки. Так системи «Audi pre sense basic» та «Audi pre sense front safety» входять в стандартне обладнання моделі. Також передбачено опційний пакет City, що полегшує рух в міському трафіку. А саме, вона допомагає слідкувати за смугою руху та утримувати в ній авто, допомагає при проїзді перехресть та русі заднім ходом.

Ситуацію навколо себе Audi e-tronSportback моніторить за допомогою п’яти радіолокаційних датчиків, п’яти камер, та дванадцяти ультразвукових датчиків.

Окрема гордість творців моделі – її матричні лазерні світлодіодні фари. Вони здатні не просто створювати потужне светло. Це справжні міні проектори, що здатні контролювати кожен піксель світла. Модель навіть малює спеціальну велкам-графіку коли авто заводиться. Крім того, практичне значення цього в тому, що фарами авто може прямо на дорозі малювати різного роду попереджувальні символи та додаткову розмітку.

Ціна

Вартість моделі e-tron Sportback найменша у версії 50 quattro та стартує з відмітки 1 985 319 грн. Більш потужна версія 55 quattro коштуватиме вже від 2 288 648 грн.

Як ви вважаєте, які шанси в цієї новинки в АвтоРоку 2021? Залишайте ваші коментарі на facebook.com/autoroku

Тип кузова Ліфтбек
Дверей/місць 5/5
Габарити Д/Ш/В, мм 4901/11935/1616
Колісна база, мм 2928
Об’єм багажника, л 615

 

Двигун 50 quattro 55 quattro
Тип Електродвигун
Об’єм, л
Потужність, к.с. 313 408
Крутний момент, Нм 540 664

Інші новинки 2020-2021

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.