22.04.2020
Mazda CX-30

Mazda CX-30

На світовому автомобільному ринку сегмент кросоверів надзвичайно популярний і тому компаніям важливо бути представленим у всіх сегментах SUV. Не виключення і Mazda. Модель CX-3 займає сегмент SUV B+, а CX-5 бореться з конкурентами в сегменті SUV  D. Натомість в найбільш перспективному сегменті SUV С у марки не вистачало моделі.  Але тепер вона є, і це – Mazda CX-30.

 

Салон

Дизайн інтер’єру нової Mazda CX-30 за своєю стилістикою близький до спорідненої Mazda 3. Дизайн мінімалістичний та при цьому функціональний. Акцент зроблено на якості матеріалів та нових системах інфорозважання. Нещодавно розроблені технології, такі як Mazda Harmonic Accustics з 8 динаміками або аудіосистеми Bose premium із 12 динаміками, були ретельно інтегровані з якісними матеріалами, щоб створити внутрішню атмосферу високої якості та справжньої вишуканості.  Ретельну увагу було приділено кожній деталі нової моделі, від вибору матеріалів до підвищеної якості збірки та оздоблення, з однією метою – створити в салоні атмосферу справжньої вишуканості та преміальності. Синє оздоблення торпедо та карт дверей для комплектації Style із сидіннями з тканини  та коричневе оздоблення для комплектацій Executive та  Premium з сидіннями зі шкіри, додають інтер’єру елегантності та краси.

Окрему увагу було спрямовано на захист від шуму та вібрацій. Обмеження генерування шуму та зниження його інтенсивності мало на меті не просто створення «тихішого» салону, а досягнення «гармонійної тиші», яка задовольнить усіх присутніх в автомобілі.

Привід і підвіска

Mazda CX-30 є другою моделлю в лінійці нового покоління бренду. Це означає що моделі використовують не тільки спільну стилістику дизайну та оформлення інтер’єру. Вони збудовані на спільній платформі Skyactiv-Vehicle Architecture, та використовують спільну підвіску, коробки передач та електронні системи.

В моделі CX-30 використовується така ж схема підвіски, як і в Mazda 3. На передній осі встановлена незалежна підвіска типу McPherson, тоді як на задній – напівзалежна підвіска з торсіонною балкою.

Двигуни

Модель CX-30 в Україні пропонується тільки з бензиновим атмосферним двигуном Skyactiv-G 2.0.  Для зниження витрат пального силовий агрегат обладнано системою м’якого гібриду  M Hybride. Це стартер-генератор, який здатен працювати в режимі рекуперації і перетворювати енергію при гальмування в електрику, яку потім авто може використовувати знову.  Крім того, за умови низького навантаження при рівномірному русі система керування може вимикати частину циліндрів.

В нашій країні офіційно представлені Mazda лише з  автоматичною коробкою передач. Дві із трьох комплектацій (STYLE та EXECUTIVE) пропонуються тільки в передньопривідній версії. А в топовому виконанні PREMIUM – з фірмовим повним приводом Mazda i-Activ AWD.

Удосконалений повний привід Mazda i-Activ AWD додає функцію виявлення «чотириколісного вертикального навантаження» і працює спільно з системою GVC Plus для контролю розподілу крутного моменту між передніми та задніми колесами, покращуючи зчеплення коліс із дорогою незалежно від ситуації під час руху.

Системи допомоги і безпеки

Mazda CX-30 має комплекс систем активної безпеки i-Activsense. В нього входить сім систем. SBS – Smart brake support – Вдосконалена система безпечного гальмування з функцією виявлення велосипедистів та функцією виявлення пішоходів у темний час доби SBS R – Smart Brake Support Rear – Система безпечного гальмування при русі назад (при швидкості 2-8 км/год). SBS RC – Smart brake support rear crossing – Система попередження та автоматичного гальмування при русі назад та при виявленні автомобілів, які рухаються у поперечному напрямку. FCTA – Front Cross Traffic Alert – Система попередження при русі вперед про виявлення автомобілів, які рухаються у поперечному напрямку (швидкість не більше, ніж 10 км/год). RCTA – Rear Cross Traffic Alert – Cистема попередження при русі назад про виявлення автомобілів, які рухаються у поперечному напрямку. DSA – Distance Speed Alert – Система попередження про зміну встановленної дистанції та швидкості між автомобілями. CTS – Cruising And Traffic Support – Cистема зменшення навантаження водія при інтенсивному русі.

 

Mazda CX-30 пропонується в найдоступнішій версія STYLE коштує від 724 100 грн. (по курсу 28,13 грн за 1 доллар), а топова PREMIUM – 925 700 грн.  Ціна цілком зважена, якщо взяти до уваги що вже в найпростішій комплектації авто має 2,0-літровий двигун, автоматичну коробку передач, та широкий список обладнання.

 

Тип кузова Універсал
Дверей/місць 5/5
Габарити Д/Ш/В, мм 4395/1795/1540
Колісна база, мм 2655
Об’єм багажника, л 422/1398

 

Гама двигунів  Skyactiv-G 2.0
Тип Бензиновий
Об’єм, л 2,0
Потужність, к.с. 150

 

Інші новини

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.