Peugeot 2008
В лінійці Peugeot модель 2008 з’явилась в 2013 році. Модель зайняла в лінійці місце, що раніше належало універсалу Peugeot 207 SW, але надала значно більше практичності. І ось на український ринок виходить друга генерація кросовера 2008.
Зміна покоління принесла і принципово новий стиль субкомпактному кросоверу із левом на емблемі. Peugeot 2008 отримав більш виразний образ, та стилістично наслідує ідеї, що вперше з’явились в Peugeot 3008. Характерними рисами стали агресивний розріз фар з фірмовими світлодіодними трьома «пазурами лева».
Peugeot 2008 другого покоління збудовано на універсальній платформі коцерну PSA – Common Modular Platform (CMP). Ця платфома також використана в інших споріднених за концерном моделяхDS 3 Crossback, Opel Corsa (F) та звичайно ж новий Peugeot 208.
Салон
Інноваційний інтер’єр PEUGEOT i-Cockpit 3D відкриває по-справжньому інтуїтивне керування автомобілем: компактне кермо, сенсорний HD екран (7 або 10 дюймів)i та цифрова 3D панель приладів. Скористайтесь можливістю безключового доступу та запуску двигуна, i, що активується простим наближенням або віддаленням від автомобіля.
Для 2008 пропонується ексклюзивна преміум система Focal. 10 динаміків, що включають центральну колонку, 4 твітери, 4 вуфери і сабвуфер, наповнюють салон потужним, якісним і динамічним Hi-Fi звучанням.
Зручно користуватись улюбленими мобільними додатками зі свого смартфону можна просто на сенсорному екрані Peugeot 2008 за допомогою функції Mirror Screen. Внизу центральної консолі передбачена зона бездротової зарядки смартфону. Окремі того, USB-роз’єми передбачені для пасажирів переднього і заднього рядів крісел.
Багажне відділення нового 2008 отримало зручну систему розділення на два “поверхи”, для перевезення різного типу багажу.
Привід і підвіска
Для Peugeot 2008 пропонується традиційна для цього сегменту схема підвіски. Передня вісь оздоблена стійками МакФерсон, а на задніх колесах використана напівзалежна підвіска з балкою скручування.
Peugeot пропонує модель 2008 з переднім приводом, а за покращення прохідності відповідає гарно знайома фірмова система Grip Control, що отримала додаткову функцію допомоги на спусках (HADC), яка контролює швидкість руху на схилах.
Двигуни
Для українського ринку модель пропонується з двома бензиновими двигунами серії PureTech. Обидва мають об’єм 1,2 л та обладнані безпосереднім впорскуванням бензина та турбонадувом. В залежності від налаштувань двигуни здатні розвивати потужність 130 та 155 к.с. відповідно.
Є в гамі також і 1,5-літровий турбодизель BlueHDI. В нашій країні модель 2008 пропонують з автоматичними коробками передач. Для бензинової 130-сильної версії це 6-ступенева, а для решти – найсучасніша 8-ступенева автоматично коробка передач.
Системи допомоги і безпеки
До переліку сучасних “помічників” водієві в 2008-му входять адаптивний круїз-контроль з функцією повної зупинки “Stop&Go”, система попередження про зіткнення та екстреного гальмування у міському циклі руху “Active Safety Brake”, активна система утримання в смузі руху “Lane Positionning Assist”, система розпізнавання втоми водія.
Ціни
Peugeot 2008 з бензиновим двигуном 130 к.с. та “автоматом” в найдоступнішій комплектації Active коштує 543 900 грн. (на 24.04.2020). 155-сильна версія в середній версії Allure обійдеться в 633 000 грн, а дизельне авто в тій же комплектації – 666 600 грн. Найдорожча версія GT-Line для бензинового авто коштує 686 000 грн, а для 1.5 HDI – 720 100 грн.
Тип кузова | універсал |
Дверей/місць | 5/5 |
Габарити Д/Ш/В, мм | 4300/1770/1530 |
Колісна база, мм | 2605 |
Об’єм багажника, л | 422/1398 |
Гама двигунів | 1.2 PureTech 130 | 1.2 PureTech 155 | BleuHDI 1.5 |
Тип | Бензиновий з безпосереднім впр., турбо | Дизельний з безп. впр., турбо | |
Об’єм, л | 1,2 | 1,2 | 1,5 |
Потужність, к.с. | 130 | 155 | 130 |