11.08.2020
Suzuki Ignis

Suzuki Ignis

Акція Автомобіль року в Україні autoroku.ua продовжує огляд новинок. І зараз ми пропонуємо огляд потенційного учасника Suzuki Ignis.

Новий Ignis створено на платформі. Завдяки використанню високоміцних сталей жорсткість кузову зросла на 10%, але при цьому вага знизилась на вражаючі 15%! Уявіть собі, що кросовер Ignis у найлегшій своїй версії важить всього 855 кг!

Виглядає новинка досить оригінально, та на перший погляд навіть авангардно. Але, насправді, всі рішення мають історичне коріння і нагадують нам про більш ранні моделі марки Suzuki. Так фари головного світла, інтегровані в решітку радіатора вперше з’явились в кей-кара  Cervo (1979 року). Капот, який наче лежить на передніх крилах і має характерний виріз на нижній його частині вже знайомий з часів першої генерації Vitara (1988 року). А фарбування передніх та центральних стійок кузова, що створює суцільну «лінію скла» та візуально створює ефект, що дах наче опирається на кузов лише задніми стійками відомий по бестселеру Suzuki Swift (від 2004 року і до сьогодні). Сам дизайн задньої кузовної стійки зі скошеним краєм вікна та трьома виштамповками на кузові також прийшов з минулого Suzuki. Зокрема, це дизайнерське рішення було використано в тому ж Suzuki Cervo.

Салон

Інтер’єр Ignis виконано у стилістиці сучасних моделей Suzuki: технологічний і впізнаваний, підкреслено грубоватий дизайн.  Завдяки компоновці, де мінімум простору потребує двигун, високій посадці та практично вертикальним стінкам кузова салон вдалось зробити максимально просторим, як для авто довжина якого складає лише 3,7 метри.

Для покращення практичності інженери продумали як максимально ефективно використати кожен сантиметр, та кожен нюанс. Так сидіння заднього ряду можуть бути виконані у вигляді двох окремих крісел, в яких не тільки складаються спинки, але і самі крісла можна посунути на спеціальних рейках на 16,5 см, збільшивши об’єм багажного відсіку.

Двигун та КП

Для моделі Ignis пропонується бензиновий двигун 1,2 л, що розвиває потужність в 90 к.с. Цей мотор оснащено системою регулювання фаз газорозподілення VVT (variable valve timing), що допомагає покращити його еластичність. Також цей силовий агрегат має масляний насос з перемінною продуктивністю та систему примусового охолодження поршнів piston cooling jets (PCJ).

Силовий агрегат Ignis оснащено системою м’якого гібриду SHVS Mild Hybrid System. Вона складається зі стартер-генератора, який також може виконувати роль тягового двигуна, та невеликої батареї, ємкість якої складає 10 Аh. Батарея настільки компактна, що розташована під сидінням переднього пасажиру. Звичайний стартер в двигуна також є, але використовується він лише при холодному запуску. Надалі двигун запускається за допомогою стартер-генератору. Останній не тільки трансформує енергію гальмування у електричний струм для підзарядки батареї, але і здатен використовувати струм батареї для допомоги ДВС при старті з місця та прискоренні. Привід від електромотору до двигуна внутрішнього згоряння, і навпаки, реалізовано через ремінну передачу. Через неї стартер-генератор запускає двигун на старті, а також передає крутний момент, коли електричний двигун допомагає ДВЗ. Потужність електричного двигуна гібридної системи складає 2,3 кВт (3,1 к.с.) а тяга – 50 Нм. Цікаво що стартер-генератор заряджає не тільки батарею гібридної системи, але й звичайний 12-вольтовий акумулятор Ignis.

Модель пропонується як з 5-ступінчастою механічною коробкою передач, так і з «автоматом». Роль останнього виконує роботизована 5-швидкісна коробка передач AGS (Auto Gear Shift). Робот доступний лише для передньопривідної модифікації, тоді як повнопривідна може бути лише з механічною коробкою передач.

Привід і підвіска

Новий Ignis пропонується як з переднім, так і повним приводом ALLGRIP. В залежності від типу трансмісії відрізняється і конструкція підвіски. Для передньопривідної версії пропонується напівзалежна задня підвіска з торсіонною балкою. В той час як версія з повним приводом ALLGRIP має трьохважільну незалежну задню підвіску.

Повнопривідна версія Ignis оснащена віскомуфтою, що виконує роль міжосьового диференціалу. При пробуксовці коліс передньої осі вона блокується та передає частину тяги заднім колесам. Така трансмісія допомагає покращити тягу на слизьких покриттях та не ставить за мету підкорення серйозного бездоріжжя. Цікаво що всі елементи повного приводу досить легкі. Вага версії 4х4 лише на 50 кг відрізняється від моноприводної.

Системи допомоги і безпеки

Серед систем активної безпеки в Ignis є цікава опція – Dual Camera Brake Support (DCBS). Ця система допомагає запобігати зіткненню з іншими авто. На швидкості до 5 км/год система DCBS автоматично активує гальма, якщо виявляє небезпеку зіткнення. А при більш високих швидкостях спочатку попереджає водія про небезпеку сигналом та повідомленням на інформаційному дисплеї.

В стандартне оснащення Ignis входить система стабілізації курсової стійкості ESP. В повнопривідних версій також є системи допомоги на спусках Hill Descent Control, та система контролю тяги Grip Control.

Ціна

Початок продажів нового Suzuki Ignis в Україні намічено на осінь, тож ціна новинки стане відомою вже незабаром. Слідкуйте за оновленням наших публікацій.

Як ви вважаєте, які шанси в цієї новинки в АвтоРоку 2021? Залишайте ваші коментарі на facebook.com/autoroku

Тип кузова хетчбек
Дверей/місць 5/5
Габарити Д/Ш/В, мм 3700/1660/1605
Колісна база, мм 2435
Об’єм багажника, л 260/514

 

Двигун 1.2 DUALJET
Тип бенз. з розп. впр. + електро
Об’єм, л 1,24
Потужність ДВЗ+електро, к.с. 90 + 3,1
Крутний момент ДВЗ+електро, Нм 120 + 50

Інші новинки 2020-2021

Сайт використовує cookie файли для зручності сервісу та відображення інформації. Залишаючись на сайті, ви погоджуєтесь з правилами використання cookie файлів і політикою конфіденційності.